Російський мільярдер вже володів 80% акцій автомобільного треку Нюрбургринг, однак нещодавно він довів свою частко до 99%, ставши майже одноосібним власником траси. За цю угоду він виклав близько 43 мільйонів доларів (38 мільйонів євро).
Загалом, щоб отримати у власність трасу Нюрбургринг, Харитонін заплатив 87 млн. доларів США (77 млн. євро). Один відсоток належить компанії GetSpeed. Це не така вже й велика сума для треку з настільки відомою історією та величезним потенціалом.
Знаменитий Нюрбургринг мав серйозні фінансові проблеми, починаючи з 2014 року, поки співзасновник фармацевтичної компанії "Фармстандарт" 43-річний Віктор Харитонін не придбав контрольний пакет акцій.
Читайте також: Jaguar I-Pace проти Tesla Model X - хто кого
Траса в Нюрбургрингу серед спортсменів відома як "Зелене пекло" через складні повороти, які важко проходити на швидкості. Один з важливих кроків Нюрбургрингу з новим власником – відміна обмеження швидкості на трасі, щоб автовиробники й надалі випробовували тут свої нові моделі. Адже одним з вагомих показників, за які змагаються нові моделі спорткарів, є час проходження траси в Нюрбургрингу.
Віктор Харитонін – відомий почіновувач автомобілів. Зокрема, в його колекції є Mercedes-Bemz 500K 1935 року виготовлення.
Серед планів російського бізнесмена – відновлення перегонів Формули-1. Однак чи співпадають ці плани зі стратегією російського керівництва країни (адже в Сочі теж проводиться етап Ф-1) – наразі невідомо. Адже відновлення перегонів в Німеччині може "співпасти" з закриттям їх у Сочі…
Нагадаємо, які боліди представлені в Формулі-1 сезону 2018 року