Коли автомобільний концерн випускає бракований автомобіль, а потім визнає свою помилку, йому доводиться безкоштовно виправляти проблему. І автовиробник відкликає авто для усунення несправності. Найбільш масові кампанії – у нашому ТОП-10.
Найбільшу кількість несправних автомобілів 21 мільйон – у 1980 році відкликав американський Ford. Причому це буда не одна модель, а декілька. Проблема – у ручному гальмі, яке не тримало машину на стоянці. Ford відкликав автомобілі та обладнав їх датчиками стоянки, які інформували водія про те, чи був затягнутий "ручник".
Через кілька років Ford знову був змушений зробити відклик своїх авто. Цього разу - 15 мільйонів одиниць. Причина – у несправних перемикачах круїз-контролю.
Читайте також: Названо кращий автомобіль Європи
Японська Toyota була змушена відкликати 9 мільйонів автомобілів через несподівану проблему прискорення, спричинену несправними датчиками педалі акселератора. Справа була складною, оскільки компанія спочатку неправильно діагностувала проблему, так що довелось викликати на заміну деталей одні й ті ж моделі двічі.
Проблема Volkswagen, яка отримала власну назву «дизельгейт», була досить значною. Загалом це вплинуло на 8,5 мільйонів автомобілів. Це встановлення програмного забезпечення, яке дало хибні результати у викидах дизельних двигунів. Очікується, що така "помилка" обійдеться німцям у 15 мільярдів євро.
Читайте також: Головного винуватця дизельгейту посадили на 7 років
Ще одна проблема у Ford була виявлена у приблизно 7,9 мільйонів машин у середині 90-х років. Тоді справа була у датчику запалювання, що викликало пожежі на багатьох автомобілях.
Японська компанія знову повернула на фірмові сервіси 7,4 мільйони автомобілів через браковані електросклопідйомники. Цей недолік не загрожував життю автовласників, але був досить неприємний для них.
На різних моделях, зроблених у 60-х роках минулого століття, американський концерн міняв кріплення двигуна. Проблема була виявлена у 7 мільйонів автомобілів, а відклик відбувався на початку 70-их.
Читайте також: Ялинка на даху авто: наскільки збільшується витрата палива
Ще 5,8 мільйона автомобілів було відкликано на початку 80-х років через дефект задньої підвіски. Транспортні засоби, виготовлені з 1978 року, через це нерідко потрапляли в аварії.
Останній значний відклик GM стосувався 5,8 мільйонів авто у 2014 році. Проблема була у замку запалювання та подушках безпеки. За оцінками експертів, загальна сума компанії з відклику обійшлась американцям трохи більше ніж у 4 мільярди доларів.
Honda повинна була відізвати 5,4 мільйони автомобілів приблизно 20 різних моделей. Причина – у випадку аварії подушки безпеки не наповнювались належним чином, а це не захищало людей від травм.
Нагадаємо, що Apple запатентувала свій автопілот.