Лінійка включає кілька типів масел, призначених спеціально для машин, випущених у 1980-х та 1990-х роках.
Моторні мастила є однією з найбільших тем для дискусій серед автомобілістів. Існують цілі інтернет-форуми, присвячені виключно цьому питанню. Звичайно, є рекомендовані виробником мастила, але це лише вершина айсберга, особливо якщо мова про старший автомобіль. Motul хоче трохи полегшити процес вибору для покупців, завдяки новій лінійці синтетичних масел для старіших машин.
Дивіться також: ТОП-5 футуристичних автозаправок минулого
Вік машини має значення, оскільки різні двигуни мають компоненти, розроблені для певної суміші добавок. Деякі з цих добавок, зокрема цинк, не містяться в сучасних оливах, тому їх використання може призвести до збільшення зносу в двигунах старих автомобілів. Саме тому французька нафтова компанія Motul розробила лінійку масел, орієнтованих на різний вік автомобілів.
Наприклад, у автомобілях до 1980-х років часто не вистачає каталітичних нейтралізаторів, вони мають двигуни з плосковідвідними клапанами та, як правило, більш низькі допуски. Ці двигуни отримують вигоду від більш важкої оливи з набагато більшою кількістю цинку. Ці машини могли використовувати або Motul Classic Oil 20w50, або 2100 Classic Oil 15w50.
Автомобілі з 1980-х років мають жорсткіші допуски на двигун та більше обладнання для контролю викидів, а примусова індукція (вона ж турбо) стала набагато більш поширеною. Двигуни таких машин мають інші потреби, ніж у старіших автомобілях. Вони все ще потребують неабиякої кількості цинку, але ці двигуни розроблені для легших масел, тому масло Motul Classic Eighties має індекс 10w40.
Автомобілі 1990-х років стали набагато досконалішими, більш високообертовими та мали складніші клапанні механізми – наприклад, VTEC від Honda. Для цього потрібно було ще рідше масло, 10w30 у випадку з Motul Classic Nineties, і ще менше цинку, щоб запобігти пошкодженню їх делікатних каталітичних нейтралізаторів.
Фото: моторні оливи Motul для автомобілів 1980х і 1990-х років / Motul