У Норвегії перевірили запас ходу 21 електромобіля: майже всі моделі на 6% перевищили офіційний пробіг по WLTP.
Норвезька автомобільна федерація (NAF) спільно з журналом Motor.no в черговий раз перевірили запас ходу електромобілів. Цього разу вони протестували 21 електромобіль, і, крім Tesla Model 3 і оновленого Hyundai Kona EV, інші моделі брали участь в заїзді цього року, були новинками.
Читайте також: Bloomberg прогнозує повний перехід на електромобілі до 2040 року
Цього літа тест запасу ходу проводився в майже ідеальних умовах, як для Норвегії. Суха дорога, ні краплі води, невеликий вітер і всю дорогу температура від 20 до 25 ° C.
Метою тесту було не тільки дізнатися реальний запас ходу електромобілів, а й оцінити, наскільки точним є заявлений діапазон і зарядка по циклу WLTP.
Щоб протестувати всі автомобілі однаково, вони заряджалися до 100% вночі в гаражі, тест-драйв проводився без попереднього підігріву салону і акумулятора.
Всі автомобілі проїхали по одному маршруту в один день, з однаковим стилем водіння і настройками клімат-контролю, до повної зупинки і виключення. Маршрут складався з проїзду по місту, путівцями і шосе зі швидкістю від 60 до 110 км / год. Всі автомобілі повинні перетнути хоча б один гірський перевал. Електромобілі з найбільшим запасом ходу повинні подолати два додаткових гірські перевали.
Майже всі електромобілі перевищили заявлений діапазон WLTP, вказаний виробником в ході літніх випробувань від NAF і Motor.no © nye.naf.no
Згідно з офіційними даними запасу ходу по WLTP, в цьому році модельний ряд тестованих електромобілів становив від 200 км до 610 км. Це означає, що в цьому році NAF і Motor протестували все, від міського автомобіля Honda e до далекобійних Tesla Model 3 і Hyundai Kona Electric.
Кілька довгоочікуваних сімейних кросоверів, таких як Skoda ENYAQ iV і Ford Mustang Mach-e, нарешті, виїхали на норвезькі дороги, і літні випробування цього року показують, що вони демонструють хороший запас ходу і швидкість зарядки.
18 моделей, які брали участь в тесті цього року, перевищили заявлений діапазон WLTP. Це є нормою для літнього випробування, тому як випробування минулого літа також показали, що 28 з 29 моделей перевищили заявлений діапазон.
Згідно з даними річних випробувань від NAF і Motor, моделі електромобілів цього року проїхали в середньому майже на 6% далі заявленого діапазону.
Здивував електричний кросовер BMW iX3 - новинка проїхала 556,2 км, що на 20% або на 106 км більше заявленого пробігу. Тільки три моделі, що брали участь в тестовому заїзді в цьому році проїхали менше - Polestar 2, Citroën ë-C4 і Xpeng G3 проїхали на 3, 5 і 12 кілометрів менше заявленого відповідно.