Чим хороші американські автомобілі? - тут є про що поговорити, оскільки на батьківщині масового автопрому свої споживчі традиції і своя конструкторська школа.
Розбираючись, чим хороші американські автомобілі, потрібно насамперед визначитися, що ми розуміємо під цим терміном. Добре це чи погано для нас, сказати важко, але факт: американські автомобілі – це давно вже не тільки корінні північноамериканські марки Chevrolet, Chrysler, Buick, Jeep, Cadillac, Lincoln, Dodge чи Tesla. На дорогах Нового Світу давно вже не менше половини машин аж ніяк не місцевого виробництва і навіть не місцевих марок. Хоча практично всі вони зроблені якщо не спеціально для Америки, то з оглядкою на неї.
Читайте також: Де краще купувати новий автомобіль
Таким чином, в число американців потрапляють деякі японські моделі, які випускаються під особливими суббрендами (Acura, Infiniti, Lexus). У той же час, деякі добре відомі європейські моделі (наприклад, Ford Fiesta і Focus) продавалися в Америці без серйозних змін, і потрапляючи звідти до нас, вони формально можуть вважатися «американками».
Навіть неамериканські виробники часом мають в асортименті моделі, призначені виключно для американського ринку.
Слід визнати, що типові автомобілі з Америки справді мають суттєві відмінності від більш звичних нам європейських, японських і корейських. На слуху чимало негативних характеристик «американців», але не рідше говорять про технічні достоїнства, про особливий стиль і неповторну харизму цих машин.
Але ми сьогодні поговоримо про більш конкретних матерії – про реальні плюси автомобілів, привезених до Старого Світу з Америки.
Читайте також: Як перевірити ходову частину при покупці машини
– Ціна. За інших рівних даних автомобілі з Америки завжди дешевші – бо ціни в заокеанських автосалонах часто становлять близько 50% від європейських. До того автомобільне життя в США завдяки особливостям страхування і сервісу влаштоване так, що стара машина не представляє великої цінності для власника – він розлучається з нею легко і без жалю.
– По-багатому. Автомобілі-«американці» практично всі багато укомплектовані. Можливо, не всі стандарти «багатства» збігаються з нашими, але оснащення завжди щедре.
– Для американського ринку зазвичай випускають моделі з м’якою, комфортною підвіскою. Це добре підходить для нишх поганих доріг.
Читайте також: Чим хороші німецькі автомобілі
– Серед справжніх американських машин багато моделей з оригінальним, самобутнім дизайном. Дещо подібне буває просто неможливо знайти у модельних лінійках виробників інших національностей.
Саме завдяки примхливому американському споживачеві автомобільний світ отримав багато цікавих автомобілів, які навряд чи з’явилися б винятково у Європі.
– Місткі. Більшість машин на американському ринку відрізняються місткістю – просторим салоном, великим багажником.
– «Автомати». Трансмісія «на ручці» за океаном небачена рідкість. Хіба що якийсь спорткар для фанатиків активного драйву може виявитися з «механікою». А крім зручності для водія АКП як правило ще й береже двигун. Оскільки електроніка, що управляє силовим агрегатом, за наявності АКП може не дозволити мотору працювати в несприятливих режимах – наприклад, на надто низьких або надто високих оборотах.
Деякі машини зі Штатів дуже рідко потрапляють у Старий світ – настільки недоречні вони в європейських умовах. Зокрема, йдеться про так звані повнорозмірні позашляховики с 5 – 7-літровими бензиновими двигунами.
– Об’єм. Американські автомобілісти люблять великі двигуни, часто це дефорсировані агрегати, які більшу частину часу працюють у сприятливих режимах – грубо кажучи, упівсили. Це позитивно позначається на довговічності.
Читайте також: Що краще: який об'єм двигуна вибрати
– Все просто. Машини з північноамериканського континенту майже не комплектуються технічно складними системами, які впливають на ціну, ресурс і надійність – тамтешній споживач клює на інші, більш доступні приманки. Для багатьох з нас це плюс, як при покупці (ціна), так і в експлуатації (обслуговування).
– Під наглядом. Значна частина приватних машин в Штатах експлуатується на правах лізингу, а це означає, що перші 3-5 років роботи за машиною стежить не власник (який може виявитися недбайливим), а реальний власник – компанія-лізингодавець, яка вимагає суворого дотримання регламенту ТО, ремонтів, страховок та іншого. Якщо знайти такий автомобіль відразу після закінчення лізингу, це буде вдалою покупкою.
Технічний стан – не найсильніший бік уживаних машин з Американського континенту. Проте знавці рекоменують обирати машини, які працювали у лізингу.
– У більшості штатів Америки немає справжньої зими, тому ”обробці” сіллю і піском з відсівом (читай – дрібним камінням) кузова автомобілів не піддаються. Правда, і антикор багатьох “американців” сам по собі не настільки хороший, як, скажімо, у “німців”, але це вже мінуси, про які ми поговоримо наступного разу.
Читайте також: Чим хороші японські автомобілі