Українські компанії Geon і Electromoto готують до серійного виробництва перший вітчизняний електромотоцикл.
Раніше була оприлюднена інформація, що компанія Harley-Davidson розкрила деякі деталі свого електричного мотоцикла LiveWire, який мають презентувати в серпні 2019-го. За даними розробників, електробайк буде розганятися від нуля до сотні за 3,5 секунди, має запас ходу 177 км, а його ціна починається майже від $30 тис.
Читайте також: Нове авто за 10 тисяч євро: що обрати
Слідувати трендам іменитого мотовиробника вирішили й українці, - одеська компанія Geon і київська Electromoto розробили електромотоцикл ScrAmper і збираються запустити його в серійне виробництво найближчим часом, інформує видання Ecotown.
Повідомляється, що мотоцикл буде побудований на основі бензинової моделі Geon Scrambler, який має 250 куб. см об'єму двигуна, 18 кінських сил і максимальну швидкість 120 км/год.
В електричної версії залишили тільки початок назви моделі, а другу співзвучну частину замінили на одиницю виміру сили струму - Ампер. На кшталт відомих американських автовиробників Tesla, Nicola, Faraday Future, українські розробники також вирішили назвати своє електродітище на честь першовідкривача електричного струму.
Очікується, що ScrAmper матиме потужність 20,4 кінських сил і запас ходу 140 кілометрів без підзарядки. Як і у просунутих електрокарів, у ScrAmper можна буде регулювати режими їзди для економнішої витрати електроенергії або для максимально продуктивної роботи електромотора.
Зарядити перший український електробайк можна буде за 8 годин від побутової мережі або за 3,5 години на станції підзарядки. Презентувати мотоцикл мають у березні 2019-го, можливо, тоді і вдасться дізнатися детальніші технічні характеристики і, звісно, вартість ScrAmper.
Засновник Geon Сергій Літкевич каже, що головними проблемами електромотоциклів є їхня висока вартість і технічні прорахунки в конструкції. Компанії сподіваються уникнути цього за допомогою комбінованої роботи інженерів-мотоциклістів і фахівців з електричної частини.
"На відміну від колег з Geon, ми якраз постійно відчуваємо дефіцит якісної мотоциклетної інженерії, зосередившись на електроніці і конструюванні елементів живлення. Упевнений, що наш тандем, створений на новому напрямі, буде результативним і дасть якісне зростання обох команд", - пояснює керівник компанії Electromoto Руслан Бедрик.
Нагадаємо, українському стартапу Delfast належить розробка електровелосипеда з рекордним запасом ходу на одному заряді. Команда Delfast зібрала гроші на Kickstarter і встановила ціну на топову версію свого гібридного велосипеда майже $3 тис.