У минулий вікенд на автодромі "Чайка" пройшло національне змагання для автолюбителів на серійних автомобілях "Chayka-Rally".
Маршрут ралі складався з пари суботніх і чотирьох недільних швидкісних ділянок, прокладених цілком по асфальту легендарної траси.
Читайте также: Порошенко підписав закони про доступне розмитнення
"Дуже сподобався новий формат ретардерів,-говорить Андрій Бондар, учасник гонки, інструктор центру S-Drive. – Зі старими ретартедами було нудно і передбачувано, всі знали напрямок в'їзду: не ралі, а швидше "заїжджений" слалом. Цього ж разу все виявилося куди цікавіше. Крім того, в неділю було по 2 проїзду в кожну сторону, і кожен з них - на іншому покритті. Спочатку деякі ділянки траси були з обмерзанням, потім гонщики колесами розкатали лід і здавалося, що повинен з'явитися асфальт, але на ньому все одно залишалася полій. Відповідно, і шини довелося міняти два рази. У підсумку, методом проб і помилок прийшли до того, що найбільш вдалим варіантом виявився полуслік. Загалом, цього разу довелося попрацювати і пілоту, і штурману, і всій команді. Тому і було здорово. Та й все в рідному місці, всі один одного знають і допомагають".
Змагання були наповнені емоціями і драйвом, інтрига зберігалася до останнього моменту. "Chayka-Rally-це гонка, про яку можна сказати "рідко, але влучно", - коментує свою "бронзу" в класі 2WD OPEN Кирило Каландирец. – Цього разу було особливо круто те, що трійка лідерів змінювалася буквально на кожному етапі".
Не випадково було обрано саме такий час проведення ралі. "По-перше, ми хотіли заповнити ту тривалу паузу, яка найчастіше виникає між сезонами, – пояснює Олексій Яновський, член оргкомітету змагання, екс-чемпіон України з ралі, керівник маркетингової команди автодрому "Чайка". - По-друге, через те, що темніє в листопаді досить рано, перше коло учасники їхали ще в світлий час доби, а друге - вже в темний. По-третє, завдяки першому снігу дорожнє покриття було не однорідним навіть на одній і тій самій ділянці в різний час. Все це додало складності і, відповідно, інтересу для екіпажів".
"Дуже багато екіпажів говорили – що з нетерпінням чекають зимову гонку, - підбив підсумки ралі Анатолій Єрмаков, глава оргкомітету змагання і заступник директора автодрому "Чайка". – Ми обов'язково прислухаємося до їхніх прохань. І в наступному році постараємося провести кілька етапів Chayka Rally. Будемо кожен раз міняти конфігурацію траси. Крім того, ми розглядаємо можливість створити ділянку з заїздом на гравій. А ще хочемо на день села Петропавлівська Борщагівка провести гонку, в якій спецділянка проходила б і по селу. Для цього плануємо вести переговори з головою сільради. Так що у нас багато планів щодо Chayka Rally на наступний рік. А за проведення цієї гонки хочу подякувати всю команду, організаторам, а також спонсорам заходу: бренди Outox і Nanoprotec. Сподіваюся, вони й надалі підтримуватимуть ралі на "Чайці"."
Зачетная группа |
место |
Фамилия и имя пилота / штурмана |
Авто |
4WD |
1 |
Клец Павел / Стадницкая Инна |
Mitsubishi Lancer 2.0 |
2 |
Хоменко Александр / Гордов Владислав |
Mitsubishi Lancer |
|
3 |
Лубнин Александр / Брич Владимир |
Mitsubishi EVO X |
|
2WD |
1 |
Геращенко Виталий / Иванова Елена |
Honda CRX |
2 |
Салабай Максим / Салабай Александрина |
Mitsubishi Colt |
|
3 |
Патенко Ярослав / Скороход Алексей |
Mazda RX-8 |
|
2WD Open |
1 |
Дзиковський Ростислав / Костючок Ирина |
Porsche Cayman S |
2 |
Левченко Юрий / Абламський Иван |
Nissan 350Z |
|
3 |
Каландырец Кирилл / Носков Сергей |
BMW 320 |
|
SP 2WD |
1 |
Апостолюк Владимир / Кузьменко Александр |
ВАЗ 111940 |
2 |
Синани Владислав / Синани Юлия |
ВАЗ 2108 |
|
3 |
Матвеев Иван / Монастырский Вячеслав |
ВАЗ 2108 |
|
2WD 1600 |
1 |
Рыбак Артем / Романенко Денис |
Honda Civic |
2 |
Бутковский Денис / Овсиенко Владислав |
Honda Civic |
|
3 |
Жуковский Сергей/ ДенисенкоВладимир |
Honda Civic |
|
Абсолютный зачет |
1 |
Рахмайлов Евгений / Сидоренко Владимир |
Subaru Impreza |
2 |
Клец Павел / Стадницкая Инна |
Mitsubishi Lancer 2.0 |
|
3 |
Дзиковський Ростислав / Костючок Ирина |
Porsche Cayman S |