Українці майже не реєструють ГБО за новими правилами

10 квітня 2020

Значне здорожчання та ускладнення процедури реєстрації ГБО призвело до того, що українці майже перестали реєструвати газові установки на своїх авто.

У березні було зареєстровано 2 099 автомобілів, які змінили “техпаспорт” у зв’язку з офіційною реєстрацією ГБО. Для порівняння у лютому було проведено 2 531 таких операцій. Звісно, тут свої коррективи вніс і карантин запроваджений для Сервісних центрів з 18 березня. Але минулого року в цей же період українці набагато активніше оформлювали встановлення ГБО. Офіційну реєстрацію проходило 11,5 тис. автомобілів на місяць.

Читайте також: Нові правила реєстрації автомобіля з ГБО

Вся справа в тому, що в минулому році для реєстрації ГБО було достатньо довідки від СТО, яка це обладнання встановила. А ось з 2020 року власник автомобіля, на якому було встановлено ГБО, змушений їхати в спеціальну лабораторію в якій за 2 500 – 3 000 гривень перевірять чи правильно встановлено ГБО та випишуть відповідний документ. Без такого “папірця” Сервісні центри МВС у реєстрації ГБО відмовляють.

Читайте також: Як реєстрація ГБО стала довшою та дорожчою: схема