Чиновники "Укртрансбезпеки" вже обговорюють питання боротьби з перевізниками, які надають послуги поза межами правового поля.
Зараз у Україні склалась парадоксальна ситуація. “Укртрансбезпека” може штрафувати або карати тільки офіційних перевізників з ліцензіями. Ті, хто працює поза межами правого поля – для владних структур недосяжні.
Читайте також: В київських таксі почали з’являтись дзеркала для пасажирів
Українські таксі впродовж десятиліть працювали "у тіні", не сплачуючи податків та не "прогинаючись" під державний контроль. Така ситуація завжди непокоїла чиновників, та періодично дехто з них намагався "приборкати" українських таксистів. Нова команда “Укртрансбезпеки” не стала виключенням.
Очевидно, що втручання держави у справи таксистів призведе, в першу чергу, до збільшення ціна на послуги, а також посприяє перерозподілу рику.
Голова “Укртрансбезпеки” Олександр Погорілий вважає існування ринку таксі без державного регулювання великою проблемою і висловив бажання її вирішити. "Всебічне висвітлення проблематики нелегальних пасажирських перевезень, залучення до діалогу експертів та учасників ринку надало нам змогу оцінити кількісно і якісно перевізників, що провадять свою діяльність поза межами правового поля. Я впевнений, що спільними зусиллями нам вдасться знайти шляхи вирішення і подолати цю проблему", – наголосив Олександр Погорілий.
Читатйте також: Порівняння цін на таксі Києва