Наступного року керівництво сервісних центрів МВС планує впровадити ряд інновацій, покликаних значно спростити життя українським водіями. Головний тренд – запуск on-line сервісів.
Серед запланованих нововведень "Персональний кабінет водія" – спосіб комунікації, покликаний спростити отримання послуг, що надаються сервісними центрами. Багато послуг можна буде замовити і сплатити в on-line режимі. Також в персональному кабінеті можна буде відстежувати інформацію про сплачені або несплачені штрафи, відкриті категорії, обмеження на транспортні засоби та інші дані.
Читайте також: Гройсман розповів, як будуть розмитнювати авто на еврономерах
Доступною стане інформація з історії транспортних засобів. Користувачі зможуть дізнатися, скільки власників було у транспортного засобу, коли вони мінялися, які були ДТП і скільки виписано штрафів.
Читайте також: Депутати прийняли закон про "листи щастя" для водіїв-порушників
Крім того буде введена відеофіксація іспитів з водіння і впроваджена система on-line замовлення індивідуальних номерних знаків.
Темп проведення реформи дуже інтенсивний, і ми не збираємося його зменшувати. За час нашої роботи майже вся Україна відчула зручності та переваги нових сервісних центрів МВС, – каже начальник головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
В озвучені плани можна вірити, адже реформа сервісних центрів МВС почалася лише два роки тому. За цей час створено 50 сервісних центрів, які зроблені за європейськими стандартами. Ними вже надано понад 4 млн послуг з реєстрації автомобілів, видачі водійських посвідчень, довідок про несудимість та ін.
Нагадаємо, що: Поліцейським розв'яжуть руки, а водіям накажуть тримати їх на кермі