Спеціалізований броньований автомобіль "Новатор" виробництва компанії "Українська бронетехніка" за короткий термін став хітом не лише в Збройних силах і спецпідрозділах силових структур України, а й за кордоном.
До його розробки в якості експертів залучалися офіцери і бійці Збройних сил України – Морської піхоти, Десантно-штурмових військ, Сил спеціальних операцій і Військової розвідки Сухопутних військ, – а також спецпідрозділу СБУ "Альфа", Державної прикордонної служби та спецпідрозділу Національної поліції "Корд", для яких він, власне, і призначений.
Читайте також: Українські чиновники навчились "економити" на розмитненні авто
Численні випробування підтвердили всі заявлені характеристики машини.
Протягом останніх місяців "Українська бронетехніка" отримала велику кількість запитів на придбання цивільної версії "Новатора". У зв’язку з цим в компанії прийнято рішення щодо розробки "цивільного" варіанту популярної армійської машини.
"Мова не йде про виробництво "паркетного" пікапа з "брутальною" зовнішністю, на якому можна порикувати біля входу в нічний бар або покатати дівчат після дискотеки, – прокоментував директор ТОВ "Українська бронетехніка" Олександр Кузьма. – Хоча ця машина на трасі і поводиться, як спортивний болід, її рідна стихія – бездоріжжя, ліси і гори, а призначення – подорожі та справжні пригоди".
Прийом замовлень на Novator-CV розпочнеться наприкінці 2020 року. У всьому, крім бронезахисту, цивільна версія відповідатиме своєму армійському побратимові.
Novator-CV отримає восьмициліндровий турбодизель об’ємом 6,7 літри і потужністю 300 к. с., який забезпечить крутний момент 895 Nm. Максимальна швидкість у 180 км/год буде обмежена електронікою.
Читайте також: Ентузіаст з Білорусі збудував дикий кастом байк з мотором ЗАЗ
Машина збереже можливість впевнено долати підйоми з кутом до 60% і брід завглибшки до 0,7 метра, а також рухатися з боковим нахилом до 50% і при цьому перевозити у вантажному відсіку до 2 тон.
Повнопривідний п’ятимісний автомобіль буде комплектуватися 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, пневматичною підвіскою із змінним кліренсом, гідравлічними подвійними гальмами з системою ABS, потужною протиударною і вологозахищеною електричною лебідкою з довжиною троса 30 метрів.
У базовій версії машина збереже систему нічного водіння, підігрів всіх стекол і дзеркал, люк для виходу на дах, високошвидкісну автоматичну систему пожежогасіння салону і двигуна, автоматичну систему підкачки шин, електричний інвертор на 220 вольт, роз’єми для зарядки мобільних телефонів і радіостанцій, а також систему клімат-контролю для комфортної експлуатації автомобіля при температурі від -40 до +50 С.
"Доходи від реалізації цивільної версії "Новатора" ми плануємо інвестувати в розробку і виробництво нових зразків озброєння і військової техніки для української армії", – зазначив Андрій Сенченко, Глава наглядової ради ТОВ "Українська бронетехніка".
Також цікаво: Audi скоротить 9500 робочих місць