"Мерс Кубік" знову став на конвеєр. Компанія вирішила зберегти одну зі своїх найвідоміших та неймовірно популярних моделей, хоча була вже за крок від того, аби відправити "пенсіонера" на відпочинок.
Mercedes-Benz G-Klasse, знаний також як G-Wagen або Gelandewagen випускається з 1979 року майже без змін, наступного року моделі виповнюється 40 років. Це рекордний строк для компанії, що оновлює по три свої моделі на рік.
Виробництво G-клас 2019 модельного року стартувало на заводі Magna Steyr у австрійському Граці. Автомобіль будують на тій же платформі, що й попередні модифікації (з 1990 року) під внутрішнім заводським кодом 461. Звичайно, відмінні ходові якості позашляховика доповнили усіма можливими електронними системами, не поскупившись на оздоблення та найсучаснішу електроніку.
Читайте також: Jeep презентував нову генерацію Wrangler серії JL
Єдиний недолік сучасної моделі – вона не відповідає сучасним екологічним нормам Євросоюзу, а тому продавати G-Wagen будуть лише у тих країнах, де дозволено використання двигунів класу Euro 5.
“Ми побачили в останні кілька років, що на ринку немає гідної альтернативи G при тому, що попит на такі авто усе ще висока”, – сказав Хедлі Джеймс у інтерв’ю виданню Road&Track, додавши, що подібні автомобілі високо ціняться військовими, службами охорони і тому подібними структурами.
Фото: Mercedes-Benz G-Class / Daimler
База №461 була створена для використання у складних умовах – саме такі авто служили основою для спеціальних військових автомобілів, тоді як цивільні версії моделі, котрі ми знаємо, мають заводський індекс 463.
Наразі на заводі Magna Steyr випускаються три різних версії G-класу 461: з чотиридверним кузовом, дводверною кабіною з вантажною платформою, та шестиколісний пікап 6×6.
Також цікаво: Кав'ярня з Таврії? А як вам такий кавомобіль?