Водії без медичних довідок, тріснуті вікна і незакріплені крісла. Середній вік маршруток в Україні 10-15 років. Тож наскільки безпечно українцям користуватись громадським транспортом.
Державній службі з безпеки на транспорті – більше двох років. За цей час інспектори перевірили тисячі маршруток та автобусів. Однак, чесно зізнаються – всіх нелегалів впіймати не можуть. На Київську область їх лише десятеро. Хоч рейди влаштовують щодня.
Тож не дивно, що чи не щодня з громадським транспортом щось трапляється. Два тижні тому згоріла маршрутка у Сумах. Вибухнув газовий балон. На щастя, пасажирі не було. У той же день у кювет злетіла маршрутка на Рівненщині.
Лише минулого року з вини водіїв автобусів сталось 817 ДТП.
Читайте також: Як перевіряють водіїв міських автобусів перед робочим днем
Щоб покращити ситуацію, одних перевірок, кажуть в інспекції, не достатньо. Потрібно, щоб транспортне законодавство стало жорсткішим. І радять пасажирам самим дбати про безпеку.
Більше про те, яка ситуація з маршрутками на українських дорогах, та як на це можуть вплинути пасажири – дивіться у сюжеті.
До слова, власники маршруток планують по всій Україні підняти оплату за проїзд.