Євросоюз законодавчо спонукає до переходу на електромобілі до 2035 року

12 липня 2021

Жорсткіші норми викидів не залишають автовиробникам іншого виходу, крім випуску електрокарів.

Європейський Союз має ціль, щоб всі нові машини на ринку з 2035 року мали нульові викиди. Це частина більшого плану кліматичних змін. Домогтись цього уряди країн співдружності розраховують за допомогою законодавчих ініціатив.

Дізнайтесь також: Штрафи за порушення ПДР списуватимуть з рахунків українців автоматично

Європейська комісія вимагає скорочення викидів від нових автомобілів і фургонів на 65% з 2030 року і зниження їх до нуля з 2035 року, повідомляє Bloomberg News. Більш жорсткі стандарти будуть доповнюватися правилами, які зобов'язуватимуть національні уряди зміцнювати інфраструктуру зарядки транспортних засобів.

Уряд ЄС впровадить низку заходів, які будуть оприлюднені наступного тижня, з метою прискорення кліматичних цілей до 2030 року, аби показники викидів парникових газів становили 55% від рівня 1990 року.

Європа хоче очолити глобальну боротьбу зі зміною клімату і стати першим у світі континентом із нульовим рівнем нульових викидів до 2050 року, згідно з “Зеленою угодою”. Щоб досягти цієї цілі, урядам країн доведеться провести капітальну реконструкцію усіх сфер економіки, а найбільшим викликом стане зменшення викидів на транспорті та в промисловості.

Нові правила вимагають скорочення викидів від автопарку на 37,5% з 2030 року. На пасажирські автомобілі припадає близько 12% загальних викидів CO2 в ЄС.

В останні місяці чимало автовиробників оголосили про плани переходу на виробництво електромобілів. Volkswagen AG, найбільший виробник в регіоні, планує, що понад 20% продажів його брендів з 2030 року складатимуть електромобілі. Renault SA планує досягти показника у 90% до того часу, а Ford Motor Co. розраховує на 100-відсотково електричну лінійку.

Законопроєкт, який буде оприлюднений 14 липня, включатиме пропозицію збільшити частку потужності, яку ЄС отримує від відновлюваних джерел енергії, до 40% з нинішніх 32% до кінця цього десятиліття.

Також документ передбачає розбудову електричних пунктів зарядки кожні 60 кілометрів на основних магістралях та пункти заправки воднем з максимальним інтервалом у 150 кілометрів одна від одної.