В столиці Японії відчинило двері Токійське моторшоу 2017. Як завжди, місцеві виробники вражають польотом дизайну та фантастичними технологіями.

На Токійському моторшоу 2017 в Японії місцеві виробники показали яскраві та футуристичні концепт-кари й серійні новинки.

Mazda представила на автошоу 2017 в Японії дві концептуальні моделі. Хетчбек Mazda Kai є прообразом майбутньої Mazda3, яка стане серійною у 2019 році. Ця п'ятидверна модель довжиною 4,4 м створена у стрімкому кузові хетчбек та показана у традиційно для цієї японської марки яскраво-червоному кольорі.

Читайте також: В Китаї створили унікальний електромобіль

Передня частина виглядає схожою на теперішній кросовер Mazda CX-5, а от задня – краплевидна, раніше не використовувалась на моделях Mazda.

В інтер'єрі мінімалізм поєднується з класикою. Тонке ретро-кермо та псевдоаналогові прилади (насправді електронні) на панелі приборів цікаво поєднуються з широченним, на всю ширину салону, дисплеєм. Салон розділеній навпіл широким торпедо. Всюди використовується шкіра та хром.

Mazda представила на Токійському мотор-шоу концепт Kai.

Відомі навіть технічні подробиці – Mazda з 2019 року стане тихішою, в неї покращиться керованість та шумоізоляція. На новинці дебютуватимуть нові двигуни серії Skyactiv-X, які будуть більш тяговитими та економічними за нинішні.

Інший концепт-кар автошоу 2017 в Японії – Mazda Vision Coupe. Це купеподібний седан, який можна було б назвати прообразом Mazda6. Однак японці кажуть, що це не так. Наступна "шістка" має вийти в серію вже наступного року, а тому вона не буде настільки передовою. Втім, передня частина, мабуть, буде схожа. Як і модний нині купеподібний силует. А от чи ризикнуть японці зробити корму у новій Mazda6 такою ж ретро-авангардною, як у Mazda Vision Coupe – під великим питанням.

Mazda Vision Coupe показує на Токійському автошоу напрямок дизайну авто компанії

Honda показала в Токіо на своєму автошоу не лише концепт-кар, але й концепцію нового транспортного засобу. Так, купе Honda Sports EV – це електричний автомобіль, що за дизайном перекликається з моделлю Urban EV, яка була показана на Франкфуртському автошоу в вересні 2017 року.

Чи будуть ці моделі серійними, покаже час, однак ідея дизайну дуже несподівана як для інноваційної японської марки. Більше того, за начинкою – це надсучасне авто, яке сповідує концепцію поєднання машини й людини (авто навіть розрізняє емоції власника).

Концепт Honda Sports EV – спортивне електричне купе з Токіо.

Серед цікавих деталей – ручки дверей, що виїжджають, як на "Теслі" та посадкова формула 2+2, тобто ззаду неповноцінні "тещині місця". Салон затемнений, тому жодної інформації про нього немає.

Читайте також: Випробування безпілотного авто у місті вперше провели в Канаді

Інший транспортний засіб автошоу 2017 в Японії від Honda – RoboCas. Ця валізка на колесах, за задумом конструкторів, може все: стати додатковою кімнатою в домі (правда, невеличкою, площею всього 5 кв. м), мобільною торговою точкою, підсилювачем з акустикою чи просто великим багажником. До RoboCas додаються автономні крісла – на одного чи двох осіб.

Honda RoboCas - валіза на колесах, показана у Токіо.

Концепт Lexus LS+ показує у Токіо, як буде виглядати флагман японської преміум-марки через кілька років. І не лише виглядати. В новинки – повноцінна система автономного водіння. Вона може не лише підтримувати швидкість та відстань до авто, які їдуть перед нею, але й маневрувати, обганяти та звичайно ж, самостійно гальмувати до повної зупинки. В Lexus LS+ незвичні на сьогодні лазерно-люмінофорні фари.

Концепт Lexus LS+ - прототип флагмана марки.

На Токійському мотор-шоу Mitsubishi показало електричний концепт-кар e-Evolution. Назва взята з легендарного ралійного "Еволюшина", який свого часу виграв немало перегонів. Однак концепція новинки абсолютна інша. Через високий кліренс модель можна назвати кросовером чи навіть позашляховиком. В фірмовому відео авто навіть пересувається по воді!

Однак насправді, e-Evolution - це електрокар, який може спілкуватися з людиною і при цьому вільно обходитися без її послуг при водінні. Концепт має три електродвигуни (один спереду та два позаду), які поєднані електронним блоком, що керує векторами тяги.

Кросовер Mitsubishi e-Evolution - головна новинка марки у Токіо 2017.

А от у кросовера від Nissan набагато більше технічних подробиць. Концепт під назвою Nissan IMx, показаний у Токіо, можливо, є прототипом кросоверу на базі Nissan Leaf. А можливо, це просто демонстрація майбутніх моделей компанії. Nissan IMx, в назві якого читається "інтелектуальна мобільність", оснащений двома електродвигунами (спереду та позаду). В сумі вони видають 320 кВт (435 л.с., 700 Н•м). Батарея, яка традиційно встановлена під днищем, забезпечує пробіг на одному заряді у цілих 600 км! Втім, нагадаємо, це лише концепт. Всі можливості автомобіля у спілкуванні з людиною, іншими автомобілями та об`єктами, показані у відео.

Nissan IMx демонструє новий погляд на кросовери.

Subaru представила на мотор-шоу у Токіо VIZIV Performance Concept, який показує найближчий розвиток седанів японської марки. Автомобіль довжиною 4,6 м традиційно оснащений "субарівським" опозитним мотором та симетричним повним приводом. Спортивності седану VIZIV Performance Concept додають карбонові вставки на арках коліс, капоті та бамперах. Дзеркала заднього виду замінені камерами, а в салоні дисплей встановлено вертикально, як на Tesla.

Subaru показало у Токіо, як буде виглядати її наступний спортседан.

Читайте також: Нові моделі авто краще не купувати: дослідження

Suzuki вважає, що ера рамних позашляховиків ще не пройшла. Її новий концепт e-Survivor у Токіо – це компактний "джип" на рамі з великими колесами. Кожне з них обертає "особистий" електродвигун. Це дає змогу концепту розвернутися на місці. Системою повного приводу та роботою підвіски керує комп'ютер, який моніторить стан поверхні під колесами та підлаштовує їх роботу. В салоні – дисплеї не лише на приборній панелі, торпедо та перед переднім пасажиром, але й на сидіннях.

Suzuki e-Survivor - пляжний кросовер майбутнього

Toyota на мотор-шоу у Токіо показала серію концептів з буквою "i". Це моделі, які здатні розуміти людину, стати її другом та партнером. Вони можуть як замінити людину в водінні, так і надати їй більше емоцій від управління транспортним засобом.

Серія концептів від Toyota “i" складається з трьох транспортних засобів – скутера, міського міні-кара та сімейного хетчбека.

Toyota Concept-i спілкується з власником вже при вході – висвічує привітання, переливається різними кольорами підсвітки та відчиняє вверх двері. Це повнопривідне авто, яке може рухатись як в автономному, так і в звичайному режимі. Він вміщує 4 осіб, а на одному заряді може подолати 300 км.

Двомісний Toyota Concept-i RIDE – це прототип міського автомобільчика. Замість керма у нього – джойстик, але авто може рухатись і без нього - автономно.

Ще один транспортний засіб з буквою "і" - триколісний скутер Concept-i WALK.

Toyota планує зробити деякі технології, показані у концептах “і" серійними вже до 2020 року.

Нагадаємо, що нещодавно Toyota створила безпілотне авто з двома кермами