21 лютого 2018

SKODA OCTAVIA – одна з найбільш омріяних українцями автомобілів. Це такий собі символ досягнень середнього класу. Тому вона й користується шаленим попитом, лишаючись одним з лідерів ринку.

Не пам`ятаю, щоб якийсь фейсліфтинг наробив стільки галасу, як оновлення SKODA OCTAVIA. Головна відмінність - модель отримала чотири фари замість двох. Хоча насправді блоків оптики так і залишилося два, просто на них з’явилася перетинка.

Фактично, така “підтяжка обличчя” стала фінальною роботою головного дизайнера Йозефа Кабана, який перейшов до BMW. Виробник називає таку концепцію “подвійним поглядом” і зроблено це для того, аби дистанціювати “Октавію” від “Рапіда”, який нагадував зменшену копію старшої моделі. Проте дивлюся на чеський ліфтбек яскраво-синього кольору і не можу зрозуміти критиків. Що їм не подобається? Наживо Octavia виглядає круто, значно краще ніж на фото. Вона здається свіжішою, бо змінився і малюнок задньої оптики, бамперів. А ще модель взуватимуть у легкосплавні диски з новим дизайном.