Створений для змагань на чемпіонаті світу з дріфту, Lexus RC F Carbon Kevlar отримав легендарний мотор Toyota 2JZ, повністю оновив кузов та шасі.
Читайте також: За гроші на зарплати працівникам бізнесмен купив собі Lamborghini: що з ним стало
Трилітровий шестициліндровий двигун доповнили потужною турбіною, посиленими клапанами, гоночною паливною система з трьома насосами, закисом азоту тощо. Агрегат під’єднаний до чотириступінчатої секвентальної коробки передач. На виході автомобіль показує продуктивність у 1200 к.с. та 1464 Нм крутного моменту.
Карбон-кевларові панелі кузова золотавого кольору та інші обновки дозволили скинути зайві 500 кіло, порівняно з масою дорожнього автомобіля, в результаті чого дріфткар має вагу лише 1250 кг. Задній диференціал також поміняли, встановлені гоночні суппорти та підвіска на койловерах. Колеса – Rays Engineering 57CRs з шинами Toyo Tyres Proxies R888R.
Фото: Red Bull Lexus RC F Carbon Kevlar / Carscoops
Проект також може похвалитися спеціальною графікою кузову, сидіннями Sparco з 6-точковими пасками безпеки, рульовим колесом Sparco, регульованим педальним блоком.
Дивіться також: На світ народився перший польський електрокар: фото, відео