Влада Німеччини готує нові обмежувальні заходи для дизельних автомобілів. Боротьба за чисте повітря може привести до сильного падіння популярності дизелів і цін на автомобілі з дизельними моторами.
Міністр навколишнього середовища Німеччини Свен Шульце розповіла, що не вважає, що оновлення програмного забезпечення для дизельних автомобілів в Німеччині буде достатнім для вирішення проблем з якістю повітря і що апаратні модифікації – єдиний спосіб уникнути заборон на використання таких автомобілів.
Читайте також: Показали найдоступніший кросовер марки Skoda
Німецька автомобільна промисловість, на долю якої припадає близько 800 тисяч робочих місць в найбільшій економіці Європи, бореться з глобальною реакцією на дизельні автомобілі після того, як Volkswagen визнав у 2015 році, що він обдурив всіх при випробуваннях рівня вихлопних газів в США.
Канцлер Ангела Меркель заявила, що зробить все можливе, щоб уникнути заборони на використання дизелів, але розбіжності з приводу того, як вирішити проблему з дизельними автомобілями з високим рівнем викидів оксидів азоту (NOx), загрожують подальшій напруженісті її коаліції з соціал-демократами.
Відповідаючи на питання в інтерв'ю Tagesspiegel, яке буде опубліковане в неділю, будуть прийняті вже узгоджені заходи, для обмеження для автомобілів на дизельному паливі, Шульце сказала: “Я боюся, що в містах, де межі були набагато перевищені - Мюнхен, Штутгарт і інші - тільки оновлення програмного забезпечення не вистачить”.
Вона додала: «Багато заходів з безпосередньої програми чистого повітря, такі як електрифікація автобусів, хороші і допоможуть багатьом містам, але в цілому їх недостатньо для вирішення проблеми в містах, які особливо сильно постраждали».
Шульце сказала, що через це вона активно проводить кампанію по технічному переоснащенню автомобілів, додавши: «На мій погляд, це єдиний реальний спосіб уникнути заборон на використання дизелів».
Відповідаючи на питання, чи повинні автовиробники платити за модернізацію автомобілів, вона сказала: «Так, це ті, хто викликав це».
Читайте також: Стало відомо, куди діваються викрадені в Києві автомобілі
Вона також сказала, що модернізація обладнання була особливо необхідна в особливо сильно постраждалих міських районах, де не було іншого способу дотримуватися обмежень на викиди NOx, додавши, що це, ймовірно, буде близько 20 міст.