
ФОТО: Toyota|
Toyota GR LH2 Racing
Як зазначає Carscoops, спираючись на свою давню відданість альтернативним видам палива, підрозділ Toyota Gazoo Racing продовжує роботу над автомобілями на водневому паливі й представив новий вражаючий гоночний автомобіль.
Читайте також: Toyota представила новий електрокросовер в Китаї, дешевший за вживану Corolla
Концепцію GR LH2 Racing вперше представили на трасі Circuit de la Sarthe у Ле-Мані. Фактично, вона є продовженням торішнього концепту GR H2, але відрізняється більш агресивним виглядом та гібридним силовим агрегатом, що працює на водні. Нова біло-блакитна ліврея прямо натякає на це.
Довжина концептуального боліду становить 5100 мм, а ширина – 2050 міліметрів, що ідентично показникам попередника та ідентично справжньому гоночному боліду для участі в Ле-Мані Toyota GR010 Hybrid, на якому він базується.
Також цікаво: Toyota вважає, що електромобілі забруднюють екологію сильніше за гібриди
Характеристики силової установки не зазначаються, але, експерти вважають, що вона може мати деякі подібності з GR010 Hybrid, який оснащений центрально розташованим 3,5-літровим двигуном V6 з подвійним турбонаддувом та переднім електродвигуном. Повертаючись до 24-годинної гонки на витривалість в Ле-Мані, Toyota відзначає 40 років з моменту своєї першої участі в заїзді.
Toyota GR010 Hybrid
Цього року два гоночні автомобілі GR010 Hybrid також вийдуть на старт, прагнучи повернення домінування. Toyota утримувала найвищу сходинку п'єдесталу п'ять років поспіль: з 2018 по 2022 рік, але у 2023 та 2024 роках перемога була за Ferrari. Переможець 2025 року буде визначений у неділю, 15 червня.
Нагадаємо: Porsche представила болід Ле-Ману для доріг загального користування