Про це свідчить аналітика від сервісу історій аукціону BidHistory.
Аналіз середніх цін, за якими віддавали лоти на аукціонах IAAI та Copart протягом вересня 2020 року, показав: карантинні ціни так і не повернулися. Хоча протягом літа фінальні ставки на биті та пошкоджені автомобілі трохи знизились, однак восени більшість з них знову пішли вверх. Причина – збільшення ділової активності в світі. Не завадило цьому процесу навіть підняття комісійних аукціоном Copart.
Також цікаво: загроза заборони ввозу автомобілв зі США минула
В нашому дослідженні традиційно беруть участь 5 популярних автомобілів зі США 2015 – 2018 років виготовлення, які можуть пересуватися своїм ходом (окрім Tesla через її конструктивні особливості):
- Audi Q5;
- BMW X5;
- Ford Fusion;
- VW Passat;
- Tesla Model S.
Ми порівняли середні виграшні ставки в вересні з тими, за які віддавали ці авто в серпні поточного року. Ось результати.
Audi Q5
Цей німецький кросовер з дволітровим двигуном – єдиний серед "піддослідних", який подешевів протягом останнього місяця. Якщо в серпні середня ціна аукціону закінчувалась на 15 тисячах доларів, то в вересні – на 12,5 тисячах. Хоча кількість проданих автомобілів протягом звітних періодів не змінилася.
BMW X5
А от трилітрові "Ікс п'яті" стали продаватись дорожче – майже за 20 тисяч доларів. Навряд чи це виправдана ціна, однак раз попит є, а пропозиція не збільшується, то і вартість зростає.
Також у тему: дизайнер "АвтоВАЗу" показав, як мають виглядати справжні BMW
Ford Fusion
Один з найпопулярніших седанів зі США теж суттєво подорожчав – якщо в серпні його торгували в середньому до 3,5 тисяч доларів, то в вересні – вже на тисячу дорожче (йдеться про найпопулярнішу модель з двигуном 2,5 л). Хоча більше третини торгів зупинялись на позначці близько 3000 доларів США.
VW Passat
Американська (подовжена) версія "Пассата" з мотором 1,8 л також подорожчала на тисячу – середня ставка піднялась до 5,5 тисяч доларів США. Втім, варіантів за 4 тисячі теж було багато – на аукціоні варто було вчасно зупинитись.
Tesla Model S
Електромобіль, який демонструє феноменальну стабільність у ціні, в вересні теж подорожчав. Причина – зменшення пропозиції вдвічі.
Резюме "Авто24":
Початок бізнес-сезону не призвів до бажаного зниження цін, швидше навпаки. Аналітика від сервісу історій аукціону BidHistory показує, що причина такого стану речей – кількість автомобілів на продаж не збільшилась, а попит залишився на тому ж рівні. Втім, вічно так тривати не може, адже восени має збільшитись і пропозиція.