Як виглядає та з чого складається 25-метрова фура з фургоном та двома причепами

На дорогах Бельгії з’явився автопоїзд 25-метрової довжини, конфігурація якого здивувала навіть досвідчених скандинавських перевізників, котрі вже тягають 32-метрові фури.
На дорогах Бельгії з’явився автопоїзд 25-метрової довжини - Auto24

ФОТО: TS Lux|

Експлуатація автопоїзда такої конфігурацйії дозволена лише в 12 країнах Європи

logo4 грудня 2024, 15:40
logo0
logo0 хв

Автопоїзд з Люксембурга виділяється тим, що його сформували у складі автомобіля DAF XG 480 з видовженою платформою та двох причепів. За чинними у країні вимогами ПДР, експлуатація автопоїздів із понад двома транспортними засобами (в тому числі причепами) заборонена.

У цьому ж випадку три транспортні засоби – автомобіль та два причепи. Також існує заборона на експлуатацію транспортних систем такої довжини – 25 метрів. Однак перевізника TS Lux з Люксембургу таке обмеження не зупинило і він скористався можливістю роботи в сусідній Бельгії.

Читайте також Які моделі DAF будуть економити транспортникам кошти

Бельгійські габаритні норми для автотранспорту осучаснені, нові параметри довжини та кількості причіпних систем дозволяють подорожувати в бік Нідерландів та Німеччини. Нещодавно люксембурзька компанія TS Lux почала активно освоювати ринок вантажних перевезень Бельгії з тривісною бортовою тентовою вантажівкою та двома причепами.

Поява такого транспортного засобу свідчить про те, що довгі вантажні системи знаходять все більшу популярність. Такі поїзди везуть автодорогами більше, а викидів роблять менше і при цьому заощаджують перевізнику витрати на паливо.

AdBlue PureDrive - це рідина для зменшення кількості забрудненого повітря дизельним двигуном. Сертифікована Німецькою асоціацією автопромисловості (Verband der Automobilindustrie e.V. (VDA), вона доступна на АЗК WOG.

Рекламна інформація

DAF XG 480 на незвичайному тривісному шасі 6×2 оснащений підйомною віссю, яка не має рульової системи, але з подвійними шинами. Фото: TS Lux

Читайте також 35-метрові автопотяги з двома причепами стають звичними у Європі

Позаду до базового шасі кріпляться два доволі рідкісні центральноосьові причепи Van Hool. Перший відрізняється додатковою зчіпкою, а другий має дуже короткий, приблизно 6-метровий кузов.

Останній у зачепленні короткий кузов. Фото: TS Lux

У результаті такої комплектації вийшов набір загальною довжиною 25,25 метра. Є одна особливість: коли другий причіп відкріпити, то автопоїзд відповідає стандартним 18,75 метра і він може без проблем ходити на маршрутах тих країн, де довгоміри заборонені.

Читайте також Де у Європі ходять найдовші автопоїзди з бензином і соляркою

У тріо-автопоїзда є й інша цікава особливість – усі кузови, починаючи від заднього борту прохідні, тобто наскрізні. Щогловий навантажувач може з вантажем на піддоні рухатися по всій довжині понад 20 метрів, проїжджаючи аж по двох рампах до самого крайнього борту попереду.

Фото: TS Lux

Нагадаємо, у Європі експлуатація автопоїздів з довжиною понад 20 метрів у складі трьох транспортних одиниць дозволена лише у 12 країнах: Данія, Швеція, Норвегія, Фінляндія, Німеччина, Нідерланди, Бельгія, Ірландія, Іспанія, Португалія, Чехія, Словаччина.