Це абсолютний антирекорд з перевантаження, зафіксований на габаритно-ваговому комплексі в Україні. Минулий антирекорд був майже вдвічі меншим.

Працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень. "Майже кожне 10 зважування на ГВК - з разючим перевищенням вагових параметрів, говорить на своїй сторінці в Фейсбук нардеп з Миколаївщини Тарас Кремінь. - Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 грн".

За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тон повна маса машини складала 202 тони. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.

До речі: як виглядає вантажівка повною масою 200 тон: відео

Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки". Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.

"На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто несе безсистемний характер", - говорить Тарас Кремінь.

Перевантаження – одне з головних причин пошкодження полотна наших доріг, особливо влітку. Адже найбільша повна маса фури, на яку розраховані наші дороги, становить 40 т.

Дивіться відео вантажівки повною масою 202 тони:

">

Нагадаємо, що на українські дороги місцевого значення витратять 11,5 мільярдів гривень.