ФОТО: logist.today|
Габаритно-ваговий комплекс
Працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень. "Майже кожне 10 зважування на ГВК - з разючим перевищенням вагових параметрів, говорить на своїй сторінці в Фейсбук нардеп з Миколаївщини Тарас Кремінь. - Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 грн".
За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тон повна маса машини складала 202 тони. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.
До речі: як виглядає вантажівка повною масою 200 тон: відео
Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки". Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.
"На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто несе безсистемний характер", - говорить Тарас Кремінь.
Перевантаження – одне з головних причин пошкодження полотна наших доріг, особливо влітку. Адже найбільша повна маса фури, на яку розраховані наші дороги, становить 40 т.
Дивіться відео вантажівки повною масою 202 тони:
">
Нагадаємо, що на українські дороги місцевого значення витратять 11,5 мільярдів гривень.