Чим погані корейські автомобілі

Чим погані корейські автомобілі – яка друга сторона цієї медалі, що давно заслужила повагу українського споживача? Ми узагальнили досвід інших автомобілістів та на основі власних знань зробили певні висновки.
Чим погані корейські автомобілі

ФОТО: GettyImages|

Чим погані корейські автомобілі

Посилання скопійовано!
logo13 березня 2018, 12:13
logo0
logo0 хв

Щоб розібратися, чим погані корейські автомобілі, найпростіше порівняти їх з німецькими, японськими та французькими конкурентами-однокласниками. Для початку нагадаємо, що беззастережно корейськими марками можна вважати Hyundai, Kia і SsangYong, а моделі ще двох брендів - Daewoo и Samsung - іноді виступають під іншими марками (Chevrolet, Buick, Suzuki, Renault). Але два останніх корейські бренди на українському ринку в даний час не присутні, тому про них ми говорити не будемо.

Досягти рівня престижності кращих європейських марок – така наступна мета корейських автовиробників після того, як ними було досягнуто належний рівень технічної надійності.

Статус. Напевно, найпомітніший мінус “корейців” стосується їхнього статусу - вони стоять окремо, позиціонуючись нижче “німців” з “японцями”. В останні роки, мабуть, корейські марки по статусності зрівнялися з французькими, можна сперечатися також про їхнє становище порівняно з “американцями”. Але слід зазначити, що значна частина вітчизняних споживачів даний фактор мінусом не вважає.

Читайте також: Авто зі США: недоліки американських машин

Ціна. Ми звикли думати, що “корейці” дешевші інших іномарок, але тут не все однозначно. Може здатися дивним, але в багатьох випадках корейські автомобілі вже не дешевші аналогічно укомплектованих моделей інших відомих виробників. Хіба що німецькі однокласники все ще явно дорожче.

Залишкова вартість. А ось вживані корейці в ціні втрачають набагато більше і швидше, ніж ті ж “японці” з “німцями”. До слова, це не завжди справедливо, оскільки фактично всі ці машини старіють приблизно однаково.

Корейські бренди мають розгалуджену мережу сервісних станцій, проте ціни на них далеко не найнижчі, хоча престижність “корейців” все ще не досягла рівня провідних европейських марок.

Обслуговування. Давно знають собі ціну корейці і в плані сервісу. Ремонт і обслуговування типових моделей даної “національності” ніколи не було дешевим, а сьогодні вартість нормо-годин цілком собі можна порівняти з сервісом у японських та німецьких дилерів. Звичайно, до якості і рівня послуг претензій немає, але ж позиціонуються автомобілі з даних країн все ж по-різному.

Читайте також: Чим хороші німецькі автомобілі

Оздоблення. У чому все ще видно деяку бюджетність автомобілів з Країни ранкової свіжості, так це в оздобленні салонів: пластики інтер'єру в них часто тверді на дотик і нудні на вигляд. Застережимо: це традиційно для багатьох, але не для всіх моделей.

Практичність і надійність “корейців” забезпечена частково завдяки простим перевіреним конструкціям, проте надсучасних технологій в них не застосовують.

Технології. Якщо вам хочеться купити якийсь суперпередовий в технічному плані автомобіль, не шукайте його серед “корейців”. Ні, про відсталість тут не йдеться, але на вістрі автомобільного прогресу і високих технологій корейські марки теж не стоять. Почасти це непогано, оскільки таким чином серійні корейські конструкції застраховані від дитячих хвороб, викликаних поспішним впровадженням у виробництво недостатньо випробуваних агрегатів високої складності – як це буває з тими ж “німцями” або “японцями”.

Закриваючи розмову на тему, чим погані корейські автомобілі, можна з упевненістю сказати, що їхні загальні недоліки не настільки вагомі, щоб стати причиною принципової відмови від покупки. Якщо і є якісь причини не купувати машину корейської марки, то вони аж ніяк не “національні”.

Читайте також: Чи варто купувати машину в кредит