ФОТО: Tata|
Найдешевші автомобілі в світі: топ-10 від Авто 24
У списку найдешевших автомобілів у світі левову частку складають індійські та китайські моделі. Що й не дивно, адже, по-перше – саме у цих країнах вони виробляються, по-друге – це одні з наймасовіших ринків на планеті, а по-третє – населення цих країн може собі дозволити, переважно, саме такі авто. Тож автовиробники роблять ставку не на ціну окремого автомобіля, а на кількість проданих одиниць. Тобто одна продана машина приносить невеликий прибуток, але за рахунок об’єму продаж виробники та дилери залишаються у плюсі.
Якщо прийняти до уваги, що виробництво Renault, Hyundai, Suzuki та Datsun розміщено на території Індії, стає зрозуміло, що усі без винятку автомобілі у цьому списку – місцеві. Отож, перейдемо безпосередньо до рейтингу найдешевших автомобілів світу.
10 – Hyundai EON
На десятому місці з цінником у $5200 (у Індії) знаходиться корейсько-індійська модель Hyundai EON. 5-місна малолітражка оснащується 814-кубовим бензиновим двигуном продуктивністю 55 к.с. і 5-ступеневою механічною трансмісією з приводом на передні колеса.
9 – Datsun Go
Вона займає дев’яту позицію завдяки тому, що індійському покупцеві модель доступна за $5100. П'ятидверний хетчбек комплектується 1,2-літровим бензиновим агрегатом що видає 67 «сил». Базова версія має 5-ступеневу механічну трансмісію та передній привід.
8 – Tata Tiago
Це перша модель у списку, яка є «чистокровною» індійською машиною. Як і попередні моделі, хетчбек має передній привід через 5-ступеневу «механіку» від бензинового двигуна об’ємом 1,2 літри. Потужність агрегата складає вражаючі 84 к.с. Вартість на місцевому ринку - $5100.
Читайте також: Серійну модель літаючого автомобіля PAL-V Liberty покажуть у Женеві
7 – Maruti Suzuki Alto K10
Авто використовує той самий рецепт успіху, що й попередники: кузов – хетчбек, літровий бензиновий двигун потужністю 67 к.с., 5-ступенева механічна трансмісія та передній привід. Вартість також складає $5100.
6 – Renault Kwid
Единий представник європейських марок у нашому списку – хетчбек А-класу Renault Kwid. Виробляється модель, звісно, у Індії. Знову ж таки бензиновий двигун об’ємом 800 куб.см., що має потужність у 53 к.с. Працює у парі з 5-ступеневою механікою з приводом на передню вісь. Цінник моделі стартує з $4200.
5 – Maruti-Suzuki Alto 800
Ще одна (самостійна) версія моделі від японсько-індійського виробника Maruti-Suzuki посідає п’яте місце у списку найдешевших автомобілів. Модель Alto 800 оцінюється на внутрішньому ринку Індії у $3800. Хетчбек оснащується 800-кубовим бензиновим двигуном та 5-ступеневою «механікою», що разом забезпечують продуктивність у 48 к.с. Привід – передній.
Читайте також: На чому їздять в Європі
4 – Datsun Redi-Go
Схожі характеристики має і Datsun Redi-Go: Двигун 800 куб. см., потужністю 53 «конячки», трансмісія 5-ступенева, привід передній. Вартість складає ті ж $3800.
3 – Tata Nano
Автомобіль, що довгий час лишався найдешевшим масовим серійним автомобілем у світі, займає третє місце нашого списку. Tata Nano з ціною від $3500 може запропонувати своєму власнику 37 к.с. потужності від 624-кубового двигуна, що працює у парі з 4-ступеневою механічною трансмісією.
2 – SD-HZ
На другомі місці несподівано опинився електромобіль! Китайський мікрокар SD-HZ можна замовити на Alibaba за $2900. Продуктивність тримісного сітікара 1 кВт, максимальна швидкість – 35 км/год. Запас ходу – до 100 км. Щоправда на цьому ж сайті можна знайти, наприклад, клон французького електромобіля Renault Twizy за $1500, але його не можна зарахувати до списку моделей, що випускаються офіційно.
1 – Bajaj Qute RE60
Пальма першості за правом належить індійському мікрокару від Баджадж – Bajaj Qute RE60. Модель являє собою, по суті, закритий квадроцикл, компонується прозорими шторками замість скла у бокових дверях, а всередині не має обшивки. Оснащується 200-кубовим мотоциклетним двигуном потужністью 13,5 к.с. Спартанський мікрокар на батьківщині коштує усього 2300$. Нещодавно український імпортер мототехніки Bajaj оголосив про прийом замовлень на Qute RE60, але поки що точна ціна моделі невідома, хоча наголошується, що вона не перевищуватиме $4000. Втім, такі авто вже помітили на вуляцях Києва.
Читайте також: Легалізувати за 500 євро - в Україні знову протести "євробляхерів"