Мікроавтобус “Старт” розроблявся на базі Сєвєродонецької авторемонтної бази і сєверодонецького заводу “Склопластик”. Був утворений конструкторський відділ, куди запросили працювати талановитих конструкторів. Наприклад, там працювали випускники Харківського автодорожнього інституту. За дизайн відповідав художник-конструктор Юрій Андрос.
Читайте також: Місія з виживання закінчилась пожежею, навіть не розпочавшись
Спочатку був створений макет мікроавтобуса в масштабі 1:10, а потім – гіпсовий макет. Після цього макет обклеїли, отримавши контрформу. У ній потім робили кузова. Двигун взяли від ГАЗ-21.
Перший мікроавтобус “Старт” зібрали наприкінці 1963 року. Це був туристичний варіант з трьома сидіннями-диванами і з умивальником в багажнику. Проект отримав схвалення Компартії.
Всього в 1963-1970 роках було зроблено більше 150 мікроавтобусів “Старт”. Перші екземпляри стали експериментальними. Деякі “Старти” використовувалися як маршрутні таксі. На жаль, другого покоління у цього мікроавтобуса з пластиковим кузовом не було.