Новий V6 TDI отримав електротурбіну та здатен видавати 299 кінських сил потужності й 580 Нм крутного моменту. Встановлювати його будуть на Audi Q5 та Audi A6.
Audi оголосила про розширення лінійки силових агрегатів для моделей Q5 та A6, представивши нову еволюцію трилітрового дизельного двигуна V6 TDI потужністю 220 кВт (299 к.с.) та крутним моментом 580 Нм.
Читайте також: Скільки дизельного пального не доливають в баки наших авто: дослідження
Головною особливістю новинки стала інтеграція технології MHEV plus у поєднанні з електричним компресором, що значно покращує динаміку та ефективність.
Уперше технологія MHEV plus поєднується одразу з трьома електрифікованими компонентами: ремінним стартер-генератором, генератором силового агрегату та літій-залізофосфатним акумулятором. Вони забезпечують додатково до 18 кВт потужності та до 230 Нм моменту на старті, що покращує розгін та плавність роботи двигуна.
Генератор силового агрегату дозволяє здійснювати короткочасний рух на електротязі – у щільному міському трафіку, під час паркування або маневрування. У процесі уповільнення система повертає до 25 кВт енергії назад в акумулятор.
Важливою частиною модернізації став новий електрокомпресор, інтегрований у впускний тракт. Він працює у тандемі зі звичайним турбокомпресором у двоступеневій системі наддуву та розвиває до 90 000 обертів за 250 мілісекунд. Це дозволяє значно швидше нарощувати тиск наддуву і практично усуває турболаг.
На відміну від попередніх реалізацій у моделях S4, S6 та SQ5, нове покоління електрокомпресора працює в ширшому діапазоні обертів і забезпечує лінійну, стабільну реакцію на натискання педалі акселератора. Максимальний тиск наддуву у 3,6 бар досягається приблизно на секунду швидше, ніж у попередників.
Завдяки взаємодії електрифікованих елементів та оптимізованої стратегії згоряння, двигун V6 TDI EA897evo4 демонструє суттєво кращу ефективність. Порівняно з попереднім поколінням знижено витрату палива, покращено реакції на низьких і середніх обертах, а також підвищено стійкість елементів наддуву. Новий V6 TDI вже доступний для замовлення на Audi Q5 і Audi A6.
Двигун сертифікований для роботи на паливі HVO 100, що відповідає стандарту EN 15940 та маркується позначенням XTL. HVO (гідроочищена рослинна олія) виробляється з відходів харчової промисловості та інших біологічних залишків і здатна зменшувати викиди CO2 на 70–95 відсотків порівняно зі звичайним дизельним паливом.
Audi вже заправляє нові автомобілі з Інгольштадта та Неккарзульма саме паливом HVO, демонструючи перехід до більш екологічних технологій.