Автовиробники не поспішають запускати нову систему прямих продажів авто

19:50, 9 квітня, вівторок

Все більше автовиробників відкладають впровадження прямих продажів авто. Така схема не вигідна традиційному бізнесу.

Ford відмовився від плану перевести свою європейську роздрібну мережу на агентську модель прямих продажів.

Читайте також: Без дилерських центрів: BMW готується до прямих продажів авто

Автовиробник відкладає на декілька років цю систему і натомість розробляє «передову франчайзингову» модель».

Відповідно до агентської системи автовиробники виставляють рахунки клієнтам безпосередньо, а дилери отримують фіксовану винагороду за продаж.

Раніше Stellantis, BMW, Audi і Jaguar Land Rover, відклали або переглянули свої плани щодо агентських продажів.

Stellantis, BMW відклали розгортання моделі агентських продажів у Європі через збої в ІТ.

У Audi виникли проблеми з дилерами у Великобританії, які вкрай негативно сприйняли нову модель продажів, за якою вони отримують фіксовану винагороду замість змінної комісії.