BMW готує електромобіль з новим типом акумуляторних елементів

23 січня 2023

BMW планує створити автомобіль, який демонструватиме нову технологію, до 2025 року.

Твердотільні батареї можуть забезпечити наступний великий технологічний стрибок для електромобілів завдяки значному збільшенню запасу ходу.

Читайте також: Керівник BMW вважає, що великі дисплеї в автомобілях скоро зникнуть

Останнім кроком до цього майбутнього BMW Group стане розширення угоди про спільну розробку з компанією Solid Power. Її мета – автовиробник зможе побудувати прототип складальної лінії в цих АКБ поблизу Мюнхена, Німеччина.

Перед створенням прототипу конвеєра співробітники BMW працюватимуть із Solid Power, щоб оптимізувати процес виробництва. Випробування автомобільних твердотільних компонентів почнеться в 2023 році. Демонстраційний автомобіль цієї технології орієнтовно покажуть десь до 2025 року.

Наприкінці 2022 року BMW і Solid Power надали додаткові відомості про цю угоду . Автовиробник ліцензує конструкцію та процес виробництва елементів батареї за 20 мільйонів доларів. BMW побудує дублікат пілотної лінії виробництва акумуляторів Solid Power.

У 2022 році компанія Solid Power відкрила власну пілотну складальну лінію. На заводі можна виготовляти 300 елементів на тиждень.

Компанія Solid Power почала виробництво прототипу твердотільного акумулятора в 2020 році. Ця версія виробляла 330 ват-годин на кілограм і 20 ампер-годин. Він зміг відновити 50 відсотків заряду за 15 хвилин при кімнатній температурі.

Компанія окреслила очікування від своїх АКБ у 2021 році. Блок потужністю 77 кіловат-годин, який використовує дизайн Solid Power, міг би важити на 46 відсотків менше та мати на 16 відсотків покращений запас ходу порівняно з існуючим літій-іонним блоком. Крім того, вартість може бути на 40 відсотків нижчою.

Solid Power має інвестиції таких автовиробників, як BMW і Ford, і керівники цих компаній входять до ради директорів виробництва акумуляторів.

Окрім BMW, Toyota планує випустити в продаж серійний автомобіль із твердотільними акумуляторами приблизно у 2025 році. Однак японський автовиробник має зовсім іншу стратегію впровадження цієї технології. Замість електромобіля, компанія має намір встановити ці пакети в гібридний автомобіль. Це був би спосіб зменшити витрати, одночасно зробивши АКБ доступними для водіїв.