Bosch успішно випробувала систему гальмування без механічного з'єднання під час 3300-кілометрової подорожі до Полярного кола. Нова технологія brake-by-wire продемонструвала надійність у різноманітних кліматичних умовах і готовність до серійного виробництва.
Система brake-by-wire від компанії Bosch повністю замінює механічний зв'язок між педаллю гальма та гальмівною системою на електричні сигнали.
Читайте також: Bosch випустила екологічно чисту гальмівну рідину
Шість днів, понад 3 300 кілометрів, різні кліматичні зони — таким був незвичайний тест-драйв, у який вирушила команда розробників Bosch. Вони вперше успішно випробували нову електронно-гідравлічну систему гальмування, діставшись дорогами загального користування до Полярного кола.
Система brake-by-wire повністю усуває механічний зв'язок між педаллю гальма та гальмівною системою. Запит водія на гальмування передається в систему brake-by-wire виключно у вигляді електричного сигналу резервними сигнальними лініями.
Для цього принципово нового підходу Bosch пропонує рішення з двома незалежними гідравлічними гальмівними приводами: гальмівним приводом по проводах та ESP®. Гальмівні системи, такі як інтегроване підсилювальне гальмо від Bosch, забезпечують необхідне дублювання в разі несправності завдяки механічному з'єднанню з педаллю гальма. У новому рішенні Bosch brake-by-wire це з'єднання через механічну тягу з педаллю гальма усунуто.
Нову електрогідравлічну гальмівну систему планується вивести на ринок з осені 2025 року. Окрім електрогідравлічного рішення, Bosch також розробляє суто електромеханічну систему. Компанія вже отримала замовлення від різних автовиробників і очікує, що до 2030 року понад 5,5 мільйона автомобілів у всьому світі будуть обладнані системою brake-by-wire.
Завдяки відсутності механічного з'єднання більше немає потреби встановлювати компоненти гальмівної системи на захисній перегородці автомобіля. Замість цього їх можна монтувати там, де це найбільш вигідно з погляду безпеки, при оптимізації шуму, вібрацій, жорсткості, а також з точки зору виробництва.
Гнучкість у виборі місця встановлення гальмівних приводів дозволяє уникнути необхідності розробляти окремі варіанти для автомобілів із лівим і правим кермом. Бездротова технологія також дає можливість створювати нові конструкції педалей зі значно коротшим ходом, що відкриває простір для переосмислення дизайну салонів автомобілів.
Гідравлічне brake-by-wire рішення від Bosch базується на перевіреній гальмівній технології та являє собою комбінацію електропривода гальм та системи ESP®. Його компактна конструкція вимагає менше місця для встановлення та знижує вагу гальмівної системи.
Оскільки електропривод гальм і ESP® підключені до різних каналів резервної електричної системи, вони можуть незалежно один від одного створювати необхідний гальмівний тиск на всіх чотирьох колесах у разі несправності. Тому це рішення Bosch також підходить для високоавтоматизованих транспортних засобів, забезпечуючи захист гальмівної системи, необхідний з міркувань безпеки.