Екстремальні температури, нерегулярне використання, короткі поїздки та вік авто – головні причини, що впливають на пускову потужність акумуляторної батареї.
Більшість водіїв згадують про акумулятор тільки, коли двигун відмовляється заводитися, а трапляється це найчастіше в холодну зимову пору. Однак літня спека – не менш небезпечна для АКБ.
Читайте також: Tesla продовжить купувати акумулятори у китайців
Літня спека з екстремально високими температурами може привести до втрати заряду акумулятора. На жаль, проблему часто неможливо виявити, поки не стане занадто пізно.
Як запобігти проблемі?
Якщо батарея все-таки потребує заміни, встановлення нової краще довірити професіоналам. Адже акумулятор тісно пов'язаний з іншими електронними компонентами в автомобілі. Якщо електричне коло між АКБ і комп'ютерною системою автомобіля порушене, дані в блоках управління та інформаційно-розважальних системах можуть бути втрачені. Електронні компоненти, такі як радіоприймачі та вікна, можливо, потрібно буде перепрограмувати.
Багато водіїв думають, що при вимкненому двигуні електроенергія не витрачається. Це не так. Деяким системам, таким як сигналізація та замки, функції безключового доступу та навігації, потрібна електрика, навіть коли автомобіль припаркований. Саме тому після простою протягом декількох тижнів автомобіль може не завестися. Найчастіше подібна неприємність трапляється в холодну погоду або якщо батарея стара.
Як запобігти проблемі?
При водінні в умовах «дім-робота-магазин», коли автовласник проїжджає тільки короткі відстані, акумулятор не може повністю перезарядитися. Навіть якісний і місткий акумулятор при такій експлуатації може передчасно вийти з ладу.
Як запобігти проблемі?
Зі збільшенням віку потужність акумулятора може знижуватися через корозію та сульфатацію, які перешкоджають правильній зарядці.
Як запобігти проблемі?
На генераторі з часом зношуються щітки, можуть виникати неполадки з ременем генератора або силою його натяжіння. Іноді виходить з ладу реле регулятор.
Як запобігти проблемі?
Така проблема проявляється коли якийсь зі споживачів струму витрачає його більше ніж потрібно під час парковки автомобіля. Це може бути пов’язано з поганим контактом датчику дверей, дефектом у проводці... насправді причин може бути багато.
Як запобігти проблемі?
Важливо підбирати ту модель, яка в змозі покрити всі потреби автомобіля в енергії. Не варто купувати дорогу модель АКБ, якщо у вас відносно простий автомобіль. Потенціал батареї не буде використовуватися повністю, а ви переплатите там, де можна було б заощадити. Виробники враховують цей фактор.
Наприклад, більш бюджетна лінійка акумуляторів S4 від Bosch підійде для авто з невеликою кількістю споживачів. У ній закладено ряд технологічних переваг, що забезпечують ефективну роботу АКБ. Решітка Power Frame забезпечує кращу провідність, оптимальне проходження струму та зменшення ймовірності корозії. Це гарантує високий пусковий струм і швидкий заряд акумулятора. Тому на автомобілях з невеликим рівнем енергоспоживання батареї серії S4 будуть забезпечувати надійне та тривале енергопостачання.
Для авто преміального класу з високим рівнем енергоспоживання оптимальний вибір – АКБ лінійки S4E з удосконаленою технологією EFB (Enhanced Flooded Battery). Вони спеціально розроблені для легкових автомобілів з системою “старт-стоп”. Завдяки підвищеній стійкості до циклічних навантажень вони забезпечують упевнений пуск двигуна навіть у разі, якщо під час стоянки акумулятор живить велику кількість споживачів електроенергії.