Уповільнення переходу на електромобілі пов’язане не тільки з виробництвом, а і з вимогами споживачів, які віддають перевагу автомобілям з традиційними силовими установками.
У той час як автовиробники просуваються до електрифікованого майбутнього, споживачі, що побоюються електромобілів, продовжують надавати перевагу автомобілям з традиційними двигунами, показало глобальне опитування, проведене консалтинговою компанією Deloitte.
Читайте також: Скільки автомобілістів пересідають з електрокарів на традиційні авто
Тільки в США 69% споживачів кажуть, що очікують, що їхній наступний автомобіль матиме ДВС. І, незважаючи на зростання інтересу до екологічності у всьому світі, більше половини американських споживачів (53%) не бажають платити більше 500 доларів за альтернативні технології двигуна.
Проведене компанією Deloitte "Глобальне дослідження споживачів автомобільної продукції у 2022 році" засноване на відповідях більш ніж 26 000 споживачів із 25 країн, зібраних у період з вересня до жовтня. У ході дослідження вивчалися питання, що стосуються автомобільного сектору, включаючи передові технології, сталий розвиток, очікувані ціни на нові автомобілі, онлайн-покупки та послуги мобільності.
"У той час як автомобільний сектор зосереджений на майбутньому шляху та поверненні до своїх допандемічних темпів зростання, основні споживчі цінності – це звичність та доступність, – йдеться у прес-релізі Deloitte, у якому узагальнено висновки звіту. Це підкреслюється загальним опором споживачів щодо витрат на передові технології, включаючи автономне керування, підвищену безпеку та можливості підключення".
На питання про ДВЗ та EV у якості силових агрегатів споживачі дали такі відповіді:
"Автомобільна промисловість продовжує доводити свою стійкість, оскільки пандемія торкнулася практично всіх аспектів бізнесу", - говорить Карен Боуман, віце-голова Deloitte та керівник автомобільної галузі США.
"Незважаючи на ці проблеми, галузь зберегла прихильність до електричної мобільності. Зростання інтересу споживачів до більш екологічного життя, а також зростання цін на викопне паливо створюють привабливі можливості для виробників електромобілів", — каже вона.
"Автовиробники повинні донести до споживачів цю ціннісну пропозицію та розвинути необхідну зарядну інфраструктуру, щоб забезпечити успіх на ринку та створити по-справжньому електрифіковане майбутнє", – вважає експерт.