Вже з’явилось перше зображення й знаючи підхід Citroen до дизайну можна не сумніватись, що новинка буде стильною.
На тизерному знімку показали задню частину нової моделі із заваленими задніми стійками, похилим дахом та квадраними задніми ліхтарями.
Читайте також: Тест-драйв Citroën C4X: зроблено для українців
На кормі у Basalt є невеликий спойлер, а на даху - антена-плавець. Модель буде відноситься до С-класу і в ієрархії французької марки займе місце на щабель вище C3 Aircross. Autocar India пише, що на місцевому ринку новинка має конкурувати з Tata Curvv.
Зі згаданим C3 Aircross купе-кросовер Basalt буде ріднити не тільки модульна платформа CMP, але також деякі кузовні панелі (у моделей буде практично ідентичне оформлення передньої частини) і трансмісія. Крім того, обоє кросоверів мають однаковий дорожній просвіт — 175 міліметрів.
Autocar India передбачає, що Basalt буде краще оснащений, ніж C3 Aircross, що так і не завоював популярність в Індії. Йому пророкують зовнішні дзеркала з електроприводом, що складаються, клімат-контроль, круїз-контроль, бездротову зарядку для смартфона, світлодіодні фари, запуск двигуна кнопкою і доступ в салон без ключа.
У специфікації для індійського ринку Basalt оснастять 1,2-літровим бензиновим турбомотором потужністю 113 кінських сил, який знайомий з того ж C3 Aircross. Пару йому складе механічна коробка або класичний автомат. Згодом очікується поява повністю електричної версії Basalt, але коли саме це станеться, невідомо.
27 березня Citroen повністю розсекретить дизайн Basalt, а протягом наступних місяців розповість про комплектації та ціни. Продажі в Індії стартують пізніше цього року.