Continental розробив нову гальмівну систему для електромобілів

25 листопада 2022

Continental готова випустити гальмівну систему, розроблену для наступного покоління електромобілів. Чим же «Green Caliper» виділяється від інших?

Специфіка електромобілів відносно гальмівних систем полягає у присутності функції рекуперації. Тобто електромобілі майже завжди використовують енергію гальмування для підзаряджання батареї тому вимоги до звичайної гальмівної системи залишаються мінімальні.

Читайте також: Чому потрібно міняти гальмівну рідину

У Continental скористались цим і зробили гальмівні супорти значно меншими та легшими. Зменшення ваги та зменшення тертя між колодками та ротором має призвести до трохи кращого запасу ходу для будь-якого електромобіля наступного покоління, який буде використовувати цю технологію.

«Підвищення ефективності є основною метою оптимізації електромобілів», — пояснює Домінік Гісс, голова відділу продуктів із фрикційними гальмами підрозділу гідравлічних гальмівних систем Continental. «Чим менші втрати електроенергії, тим більший запас ходу автомобіля. Гальма можуть зробити свій внесок у це, що досі не використовувалося».

Continental вирішила зменшити розміри, оскільки рекуперація використовується частіше, ніж звичні гальма EV. Ганноверський постачальник підкреслює, що рекуперація використовується «у понад 80 відсотках усіх ситуацій уповільнення», не вдаючись у дрібні деталі.