Land Rover з авіаційним двигуном продають за 198 500 євро

28 березня 2023

Спочатку на такі машини хотіли встановлювати двигуни від британського танка Centurion.

Найнезвичайніший позашляховик Land Rover виставили на продаж. Двомісний Bell Aurens Longnose відрізняється від вихідного Series II пропорціями і двигуном - "вісімкою" Range Rover потужністю близько 350 кінських сил.

Читайте також: В Китаї зробили конкурента Land Rover Defender за 22 000 доларів

Спочатку передбачалося, що на топ-версії "довгоносих" будуть ставити авіаційні мотори Rolls-Royce Merlin з віддачею 1500 сил. Проте запуск виробництва збігся з фінансовою кризою 2007–2008 років, тому було збудовано лише два подібні автомобілі.

Багато років тому німці Томас Белл і Хольгер Кальвелаге вирішили зробити найбожевільніший Land Rover на світі. Друзі заснували фірму Bell Aurens і заручилися підтримкою майстрів всюдиходобудування delta4×4. Те, що в результаті мало вийти, важко назвати звичайним тюнінгом. Тільки уявіть: витягнутий до 4,5 метра відкритий кузов, довгий «ніс», стійки GAZ, що регулюються, для ралі-рейдів і двигун від танка.

Це не жарт. Позашляховик Bell Aurens Longnose проектували під родинні Rolls-Royce Meteor та Merlin об'ємом 27 літрів. "Метеори" стояли на англійських танках Centurion, "Мерліни" - на винищувачах Supermarine Spitfire часів Другої світової війни, а також родстері Swandean Spitfire Special 1953 року і знаменитому The Beast. На Longnose потужність "компресорного" Merlin досягала півтори тисячі "коней".

Ідея запхати в Land Rover авіаційний двигун, яку із захопленням прийняли фанати британських позашляховиків, не знайшла відгуку у німецької влади. Та ще й вибухнула криза 2007–2008 років. Відсутність замовлень та проблеми з фінансуванням змусили Белла та Кальвелагу припинити роботи. Вони встигли побудувати лише два прототипи, і один із них зараз продають за 198 500 євро.

Позашляховик на базі Land Rover Series II, як і раніше, вражає уяву сміливими пропорціями. Крісла водія та пасажира стоять чи не над задньою віссю – все інше займає капот. Підлога викладена дерев'яними дошками, внутрішні частини дверей обшиті шкірою «наппа». Навіть набалдашник важеля коробки незвичайний і нагадує м'яч для крикету. На випадок негоди є знімний алюмінієвий дах, а при перевороті їздців повинні захищати дві потужні дуги.

На жаль, 27-літровий V12 залишився у мріях. Перед нами, як то кажуть, базова версія Longnose з «вісімкою» 4.6 від Ranger Rover, яку у фірмі JE-Engineering розточили до п'яти літрів. Передбачувана потужність – близько 350 кінських сил. Для позашляховиків з роверівськими моторами використовували п'ятиступінчасту «механіку» та роздатку з понижувальним рядом та блокуванням центру. А коштували всюдиходи від 125 тисяч євро.