Мова йде про Renault Kangoo Van та Master.
Renault оновлює свою лінійку повністю електричних легких комерційних авто, починаючи з абсолютно нового Kangoo Van E-TECH Electric і нового Master E-TECH Electric 52 кВт.
Повністю новий Kangoo Van E-TECH Electric продовжує традиції свого попередника з ДВС, того ж самого фургона, що здобув перемогу у конкурсі ‘Міжнародний фургон року 2022’.
Також цікаво Renault поставила автомобілі Duster для нацполіції
Завдяки розміщенню батареї під панеллю підлоги, вантажопідйомність фургона залишається без змін і становить близько 3.9м3 вантажного простору у версії L1 (4.9м3 для довгомірної моделі, що буде випущена пізніше), 600 кг корисного навантаження (800 кг для довгомірної моделі), і 500 кг тягового зусилля.
Серед інших характеристик виділяється оригінальна і унікальна «Сезам відкрийся від Renault» з найширшим відкриттям бокових дверей на ринку, що становить 1.45 м, інноваційна висувна внутрішня галерея ‘Easy Inside Rack’, три передніх сидіння з можливістю складання спинки середнього сидіння для створення універсальної робочої поверхні, а також близько 60 літрів відділень для зберігання у салоні включно з шухлядкою ‘Renault Easy Life’.
Завдяки своєму новому літій-іонному акумулятору 45 кВт, що складається з 8 незалежних та легко відновлювальних модулів, новий Kangoo Van E-TECH Electric може похвалитися запасом ходу до 300 км згідно з циклом стандарту WLTP.
Доступний на версіях із зарядкою 22 кВт, акумулятор оснащений системою рідинного охолодження і електричного опору, що дозволяє використання у правильному температурному режимі і, таким чином, підтримує його автономність і зменшує час процесу заряджання.
Акумулятори мають гарантію 8 років або 160 000 км. Протягом цього інтервалу відбувається їх безкоштовна заміна, якщо їх ємність зменшується до менш ніж 70% їх номінальних показників (SoH).
Новий Kangoo Van E-TECH Electric оснащений мотором 90 кВт, що може похвалитися 245 Нм миттєвого крутного моменту для забезпечення плавної і спокійної їзди за будь-яких умов. Режим Eco, що обмежує вихідну потужність і максимальну швидкість транспортного засобу, допомагає оптимізувати загальне споживання енергії і найкраще підходить для використання при перевезенні легкого вантажу.
На новому Kangoo Van E-TECH Electric традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.
Набір комбінацій режимів їзди / гальмування означає, що водії можуть обрати між шістьома різними стилями водіння оптимальний для зручності та збереження запасу ходу відповідно до своїх потреб, а також дорожніх умов.
Інформація стосовно обраного режиму їзди, управління електроенергією і електронною системою допомоги водію (ADAS) виводиться на повністю регульовану, на вибір, 10-дюймову цифрову панель приладів.
Щоб забезпечити найкращий запас ходу у всі пори року, новий Kangoo Van E-Tech Electric регулює кондиціонування повітря за допомогою теплової помпи. Вона забезпечує підігрів зимою і охолодження влітку, працюючи за принципом реверсивного кондиціювання. Підігрів наповнює пасажирське відділення калоріями, відновленими ззовні, в той час як кондиціювання забирає калорії з пасажирського відділення, щоб випустити їх назовні. Теплова помпа забезпечує оптимальну ефективність, коли температура знаходиться у межах -15 і +15°C. На додачу до забезпечення першокласного кліматичного комфорту, вона зберігає автономність. Ця особливість дозволяє вам додатково зберегти до 85 км ходу у циклі стандарту WLTP!
І наостанок, новий Kangoo Van E-TECH Electric має підігрів лобового скла, переднього ряду сидінь і керма в якості додаткових опцій. Ці характеристики дарують ще більше кліматичного комфорту і, разом з тим, не виснажують акумулятор.
Для заряджання акумутяора новий Kangoo Van E-TECH Electric пропонує на вибір три види зарядних пристроїв:
Батарея нового Kangoo Van E-TECH Electric потребує 2 г 40 хв, щоб зарядитися з 15% до 80% при підключенні до навісної зарядної станції 11 кВт Wallbox і менш ніж 6 годин у випадку з 7.4kW Wallbox.
І нарешті, завдяки мобільному застосунку MyRenault або Renault Easy Link для мультимедійної системи, новий Kangoo Van E-TECH Electric має спеціальний набір підключених сервісів (у країнах з автомобілями з підключеними сервісами), таких як:
Великий електричний фургон Renault Master Van E-TECH Electric 52 кВт оснащений новим 52 кВт акумулятором і таким чином збільшив свій запас ходу згідно зі стандартом WLTP до 200 км.
Так само як і на новому Kangoo Van E-TECH Electric, традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.
Фургон має режим Eco – обмеження максимальної потужності і швидкості, що у парі з шинами з низьким опором забезпечує максимальне збереження запасу ходу і комфорт водіння.
Акумулятор нового Master Van E-TECH Electric 52 кВт потребує 5 годин, щоб досягти 80% заряду при підключенні до навісної зарядної станції 7,4 кВт Wallbox і 10 годин при заряджанні на 3.7 кВт вдома.
Новий Master E-TECH Electric 52 кВт оснащений енергоефективним електромотором потужністю 57 кВт (76 к.с.). Він ідеально підходить для їзди міськими і приміськими дорогами з повною свободою дій.
Новий Master Van E-TECH Electric 52 кВт буде доступним у 15 версіях (на противагу шести у оригінальні версії) з вибором трьох варіантів довжини і трьох варіантів висоти, доступні 3.1 т і 3.5 т, коли з’явиться можливість замовлення, а згодом й 3.8 т. Чотири версії фургону пропонують об’єм вантажного відділення від 8 до 15 м3. Дві версії ‘cab-floor’ мають шасі L2 або L3 та ідеально підходять для переробки на безбортову, самоскидну чи великогабаритну платформу з корисним об’ємом до 20 м3.
Повністю електрична версія має таку ж вантажопідйомність, як і її колега з ДВС з одним із найбільших корисних об’ємів у своїй категорії.
Новий 52 кВт Master Van E-TECH Electric також успадкував всі інноваційні особливості панелі керування від ДВС версії:
Оснащений Системою попередження про виїзд зі смуги (LDW), заднім паркувальним асистентом і камерою заднього виду, новий 52 кВт⋅год Master Van E-TECH Electric має найновішу удосконалену систему допомоги водію (ADAS):