Електричний Mercedes-Benz EQG отримає принципово нові тягові акумулятори

11 квітня 2023

EQG стане першим електромобілем, який використовує аноди на основі кремнію, що обіцяє різке збільшення запасу ходу та скорочення часу заряджання.

Майбутній Mercedes EQG стане першим електромобілем з анодами на основі кремнію, які постачатиме каліфорнійська фірма Sila Nanotechnologies, що займається виробництвом акумуляторних матеріалів. Матеріал для батареї «Titan Silicon» розроблявся кілька років і тепер нарешті комерційно доступний, а Mercedes став першим автовиробником у черзі, який отримав нову технологію.

Читайте також: Що вже відомо про новий Mercedes-Benz E-Class шостого покоління

Sila стверджує, що Titan Silicon — це «перша перевірена на ринку безпечна та чиста повна заміна графітового анода, розроблена для масового масштабу, щоб значно підвищити продуктивність електромобілів». Що це означає насправді? Збільшення діапазону приблизно на 20% порівняно з існуючою технологією акумулятора, а також значно покращена швидкість заряджання.

Крім того, матеріал акумулятора Sila є кращим для навколишнього середовища. На етапі виробництва Titan Silicon генерує на 50-75% менше CO2 на кВт-год, ніж графіт. Він нібито також може зберігати в 10 разів більше заряду, ніж графіт.

Нова літня шина Continental PremiumContact 7 створена для багатьох типів автомобілів – седанів, кросоверів та навіть електромобілів. Безпечна їзда, незалежно від дорожніх умов і стилю водіння.

Рекламна інформація

Sila хоче, щоб її матеріал Titan Silicon використовувався для 1 мільйона електромобілів до 2028 року. Використання почнеться з EQG, який планується випустити наприкінці 2024 року.

Очікується, що EQG матиме чотиримоторну компоновку, що має призвести до величезної потужності. Також очікується, що електрифікований G-Wagon матиме запас ходу понад 300 миль (майже 500 кілометрів), зокрема завдяки Titan Silicon. Швидше за все, він матиме шасі з ICE G-Wagon, який пізніше цього року планується модернізувати. Очікується, що інтер’єр і загальний дизайн серійного EQG будуть майже ідентичними звичайному G-Class, за винятком одного або двох елементів, які допоможуть виділити його як EV.

Враховуючи, що вартість Mercedes G-Class із традиційним двигуном починається від 139 900 доларів, ми вважаємо, що електрифікований варіант матиме стартову ціну в районі 150-175 тисяч доларів.