Тачскрінові панелі виявились небезпечними: водії на них відволікаються, та можуть потратити у аварію. Тому наявність фізичних кнопок розцінюється Euro NCAP як показних кращої безпеки.
Прагнення автовиробників до здешевлення через використання безкнопочних панелей приладів у стилі смартфонів зіткнулося з проблемами безпеки та новими правилами, пише Укравтопром з посланням на Financial Times.
Читайте також: EuroNCAP змусить автовиробників повернутись до традиційних кнопок замість тачскринів
Випробування показують, що водіям потрібно в чотири рази більше часу для виконання базових завдань на сенсорних екранах, ніж на фізичних перемикачах та прирівнюють такий розрив до водіння в нетверезому стані.
З 2026 року Euro NCAP відмовлятиме в п'ятизірковому рейтингу автомобілям, чиї поворотники та аварійні вогні не керуються фізичними кнопками та важелями.
Повернення фізичних перемикачів збільшить собівартість авто приблизно на $100, втім, ці витрати менші, ніж фінансові втрати від нижчих показників безпеки або зниження лояльності клієнтів, зазначають експерти.