Адміністративні послуги в сервісних центрах МВС надаються за умови пред’явлення документів, що підтверджують особу. Зазначене місце реєстрації (прописки) є обов’язковим.
Серед документів які зазвичай вимагають адміністратори ТСЦ МВС паспорт з відміткою про місце реєстрації (прописки) та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Часто громадяни, в яких ID-картка, звертаються з питаннями, як отримати витяг про місце проживання. Як це зробити, читайте далі.
Читайте також: Чи можна отримати послуги сервісних центрів МВС не за місцем "прописки"
Витяг про місце проживання є обов’язковим документом під час отримання послуг в сервісному центрі МВС. Це документ, що підтверджує задеклароване місце проживання (прописку). Витяг про місце проживання вимагають в сервісному центрі МВС під час отримання таких послуг:
Якщо у вас паспорт у формі книжечки – відмітка про реєстрацію міститься на окремій сторінці. В ID-картці інформація про місце проживання не зазначена на самому документі, а зберігається в електронному реєстрі. Не всі сервісні центри МВС мають обладнання для зчитування такої інформації, саме тому для підтвердження адреси проживання вони вимагають у громадян витяг.
Сервісні центри МВС не надають послуги із видачі витягу про місце проживання. Отримати цей документ можливо двома способами – онлайн у застосунку Дія та офлайн, звернувшись до ЦНАП за адресою прописки. Внутрішньо переміщені особи замість витягу про місце проживання можуть пред’явити довідку ВПО.
У витягу про місце проживання зазначається така інформація: