Lexus LBX Morizo RR має 300 кінських сил і механічну коробку передач. Він справжній JDM - призначений лише для японського ринку.
Lexus LBX створений на основі Toyota Yaris Cross, Одна це черговий кросовер, який має дуже цікаву та потужну силову установку.
Читайте також: Lexus LBX почав продаватись в Україні
Після одноразової презентації в січні на Токійському автосалоні 2024 року спритний кросовер тепер продається в Японії. Так, він має той самий силовий агрегат G16E-GTS, який спочатку дебютував у GR Yaris кілька років тому. Це 1,6-літровий трициліндровий двигун з турбонаддувом, потужністю 300 кінських сил, що встановлюється на гарячі хетчі.
Подібно до Yaris 2024 GR він пропонується як з шестиступінчастою механічною, так і з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Lexus обіяє розгін від сотні за 5,2 секунди не уточнюючи якою саме трансмісією. Втім, в нещодавньому тесті GR Yaris продемонстрував майже однакові показники розгону з двома коробками передач.
Як і гарячі хетчбеки, LBX Morizo RR має лише повний привод. Він їздить на 19-дюймових кованих колесах з шинами 235/45 R19.
Lexus модернізував гальма, щоб відповідати доданій потужності, і додав дещо агресивніший обвіс разом із подвійним вихлопом, щоб відокремити його від стандартного LBX. Усередині LBX Morizo RR отримав передні сидіння з розвиненою боковою підтримкою, і оригінальну ручку перемикання передач.
Lexus хоче 6 500 000 ієн ($41 600) за гагачий кросовер незалежно від вибору трансмісії. Існує також версія «Bespoke Build» з додатковими параметрами налаштування за ціною 7 200 000 ієн (46 000 доларів). Спеціальне видання обмежене 100 одиницями, які пропонуються лише через систему лотереї. Поставки клієнтам у Японії розпочнуться наприкінці серпня.
LBX є першою моделлю не від Toyota, яка отримала крихітний, але потужний трициліндровий двигун. В ідеалі він знайде свій шлях під капотом більш спортивного автомобіля, який буде легшим за хетчбеки та цей кросовер.