Mazda запатентувала гібрид із роторним двигуном

17 травня 2023

Документ, що описує перспективну низьковольтну систему, з'явився на базі патентного відомства США.

Компанія Mazda запатентувала гібридну установку із роторним двигуном. Система низьковольтна, причому залежно від навантаження може працювати з різною напругою. Патент, зареєстрований у США, коротко описує схему установки на прикладі спорткара з трьома електромоторами та повним приводом. Але гарантій, що така машина піде у серію, звичайно ж, ніхто не дає.

Читайте також: Представлена оновлена Mazda 3

Компанія Mazda запатентувала гібридну силову установку з роторно-поршневим двигуном (РПД), трьома електромоторами та батареями зі змінною робочою напругою. У звичайному режимі чотири її блоки видають стандартні 48 вольт. Однак при підвищенні навантаження дві пари запускаються послідовно на 96 вольтах кожна. Схема в першу чергу дозволяє знизити масу всієї гібридної надбудови, а також підвищити безпеку.

На прикладених до патенту зображеннях РПД уставлений спереду. Там же змонтовано два асинхронні мотор-колеса потужністю 23 кінські сили. За ДВЗ знаходиться третій електромотор. Це синхронний двигун на постійних магнітах. Така комбінація, мабуть, дозволяє досягти високої ефективності установки, хоча з документа неясно, за яким принципом вона працює.

Зрозуміло, патент не гарантує, що така система взагалі з'явиться в серійному виробництві. Хоча запуск гібридних установок нового типу – це один із етапів програми Mazda з електрифікації модельного ряду. Поки ж двигун Ванкеля можна зустріти лише на кросовері MX-30, де односекційний РПД грає роль генератора для зарядки тягової батареї.