Модель 300 SL без перебільшення можна назвати іконою стиля. Та у середині п'ятдесятих компанія випустила усього 1400 таких авто, а до наших днів дожили далеко не всі з них.
Ні, німці не забули про економічну вигоду. Просто усі 300 SL, що дожили до наших днів є об’єктами колекціонування, а отже – коштують шалених грошей. А це, у свою чергу, означає попит на деталі для реставрації.
Mercedes-Benz 300SL, він же W198 – перший повоєнний спорткар Mercedes-Benz. Вперше купе було представлене на Нью-Йоркському автосалоні у 1954 році як вулична версія гоночного автомобіля W194. Спочатку автомобіль випускався тільки в двомісному кузові купе з унікальними дверима типу “Крило чайки”, пізніше – у 1957 році з'явилася відкрита версія – родстер.
Читайте також: Британці нарешті показали, за що вони хочуть 1,4 мільйони доларів
Нині Mercedes пропонує нові кузовні панелі для тих щасливців, які володіють цим ретрокаром та бажають надати йому друге життя. Звичайно, усі деталі будуть вважатись заводськими на рівні з віновленими панелями зі старих машин, тобто не знизять вартість реставрованого купе. Ось ціни на деякі запчастини:
- Передня панель ліва/права: €11,900;
- Задня панель ліва/права: €14,875;
- Центральна задня секція: €2,975;
- Підлога центральної задньої секції: €8,925.
Окрім кузовних панелей, які виготовляє незалежний постачальник на замовлення Mercedes-Benz, фірма також пропонує оригінальну обивку сидінь – тканина ідентична за усіма показниками тій, що використовувалась у п’ятдесятих.
Також цікаво: Чекайте на його пришестя: Rolls-Royce Cullinan представлять за 6 днів