Mercedes припиняє тестування EQS з 1,0-літровим двигуном

16 квітня 2024

Двоциліндровий турбобензиновий двигун служив розширювачем запасу ходу.

EQS побудовано на спеціальній платформі для електромобілів, але Mercedes довго роздумувала над ідеєю використовувати бензиновий двигун. Не для того, щоб рухати колеса, а як генератор, щоб заряджати батарею на ходу. У новому звіті стверджується, що тестування прототипу проводилося з 1,0-літровим подовжувачем запасу ходу з турбонаддувом. Однак ці експерименти призупинили.

Читайте також: Mercedes визнає, що надто поспішив з планами по електрифікації

Autocar цитує інсайдера Mercedes, який стверджує, що німецький бренд більше не займається розробкою електромобілів із збільшенням запасу ходу. Це вважається «перехідною технологією», яка є дорогою у виробництві та приносить лише мінімальні переваги. EQS нібито мав двоциліндрову версію двигуна "M254", встановлену в передній частині автомобіля. Потужність надходила від встановленого ззаду електродвигуна потужністю 268 к.с., який отримував енергію від літій-іонної батареї, встановленої в підлозі.

ДВС, встановлений спереду, напевно, не завадив би практичності, оскільки EQS все одно не має багажника. Однак додавання двигуна внутрішнього згоряння та невеликого паливного бака додало б ваги і без того важкому автомобілю.

Ціноутворення було б іншою проблемою. Логіка підказує нам, що EQS із розширенням діапазону був би дорожчим за наявності додаткового обладнання. Базова модель вже коштує починаючи від 104 400 доларів і до 147 550 доларів, без урахування опцій та податків.

Тим часом варто зазначити, що наприкінці 2020 року компанія уклала угоду з Geely щодо роботи над гібридними силовими агрегатами. Хоча подовжувачі дальності не були визначені, ми знаємо, що китайський автомобільний гігант має цей тип технології у своєму портфоліо. Партнерство передбачало, що Volvo, яка належить Geely, також використовуватиме ці двигуни.

Mercedes тепер спрямовує свої зусилля на звичайні електромобілі з акумуляторним живленням. Нещодавно випущений 2025 EQS вже є хорошими ліками від тривоги про дальність, оскільки збільшена батарея (з 108,4 до 118 кВт-год) забезпечує максимальний запас ходу WLTP 822 км.