Міноборони за час війни кодифікувало два десятки ваговозів

22 серпня 2024

Міністерство оборони України кодифікувало від початку широкомасштабного російського вторгнення близько 20 зразків автотехніки для перевезення армійських великотоннажних та габаритних машин й обладнання.

Важковозні транспортні напівпричепи, що в народі іменуються тралами, сідельні та звичайні автотягачі виробництва відомих автомобільних концернів США, Європи, Азії, а також вітчизняних виробників, поповнили автопарк спеціалізованої техніки ЗСУ. Про це повідомляє Міноборони на своєму сайті.

Потреба в сідельних автотягачах та важких причепах за часів ведення активних бойових дій виросла в десятки, якщо не сотні разів. Ефективна логістика та швидке доставлення військової техніки є вкрай важливими транспортним процесом у забезпеченні боєздатності різних родів військ.

Читайте також Волонтери привезли для ЗСУ величезні тягачі: фото

Транспортування різних видів озброєння та бойової техніки ведеться не тільки в фронтових та прифронтових зонах, але й з глибокого тилу. Танки, самохідні артилерійські установки, бойові броньовані машини, іншу габаритну інженерну техніку та масивні за вагою і розмірами вантажі армійські автомобілісти везуть за сотні й тисяч і кілометрів.

Mercedes-Benz Zetros 3643 6x6. Фото: Daimler Truck

Незамінна така техніка й у зоні бойових дій. Використання спеціального транспорту для перевезення великогабаритних вантажів дозволяє військам у разі необхідності оперативно переміщувати бронетехніку та інше важке обладнання з однієї дислокації до іншої.

Такий спосіб логістики дозволяє економити цінний моторесурс важкої бронетехніки. Крім того, важковозна автотехніка забезпечує надійне доставлення пошкодженої "броні" на тилові ремонтні бази.