Цікаво, що краш-тести проводились за новими більш жорсткими стандартами і японський електрокар став першою моделлю, якій випало таке випробування.
Euro NCAP провела серію краш-тестів та випробувань електрокара Nissan Leaf. За підсумками випробувань машина другої генерації отримала максимальні 5 зірок.
Експерти оцінили захист водія у 93%, що є дуже хорошим результатом. Діти у електрокарі захищені на 86%, а пішоходи – на 71%. У той же час активні системи безпеки заробили 71 бал зі 100.
Читайте також: Мотоцикли 2018: нові моделі, що з’явились в Україні цього року
Варто зазначити, що новий Nissan Leaf став першим автомобілем, який протестували за новими стандартами. Більшість нововведень стосуються електронних систем допомоги водію, основною з яких є Автономне Екстренне Гальмування (AEB, Autonomus emergency Braking), що має стати обов’язковою для європейських автомобілів, починаючи з 2019 року.
“Останні оновлення тестів Euro NСAP в питанні активної безпеки роблять акцент на захисті як автомобілів, так і інших учасників дорожнього руху. Наші нові тести демонструють підвищення рівня передових систем шляхом підключення різних датчиків, встановлених в автомобілях. У міру зниження вартості цих систем і збільшення їх технологічності, автомобілі незабаром зможуть скоротити кількість аварій”, – говориться у повідомленні Euro NCAP.
Також цікаво: Кабмін схвалив програму підвищення безпеки на українських дорогах