Структура імпорту відносно свіжих машин демонструє значну перевагу електромобілів за умови дії пільгового ввезення. З початку наступного року пільги скасують і структура ринку може змінитись.
У минулому місяці українці придбали 9,2 тисячі ввезених з-за кордону вживаних легкових автомобілів віком до п’яти років. Про це повідомляє Укравтопром.
Читайте також: Чому у 2026 році вигідно буде купувати вживані електромобілі
Загалом упродовж листопада український автопарк поповнили 23,5 тисячі легкових автомобілів з пробігом. Таким чином, відносно «молоді» авто віком до п’яти років склали 39 відсотків від загального обсягу імпорту вживаних машин. Це свідчить про стабільний попит саме на сучасні автомобілі з меншим зносом та кращими технічними характеристиками.
Ключовою особливістю цього сегмента стало домінування електромобілів. На них припало 60 відсотків усіх імпортованих вживаних авто віком до п’яти років. Така структура підтверджує довгостроковий тренд переорієнтації українського ринку на електротранспорт, що зумовлено пільговими умовами імпорту які діють до кінця 2025 року.
Розподіл за типом силової установки виглядав так:
Переважання бензинових авто серед неелектричного сегмента пояснюється ширшим вибором моделей та нижчими ризиками обслуговування порівняно з дизелем, який поступово втрачає позиції на європейських ринках.
Найбільш популярними моделями серед імпортованих вживаних автомобілів віком до п’яти років стали:
Лідерство моделей Tesla підтверджує, що українські споживачі дедалі частіше обирають електромобілі середнього та вищого цінового сегмента на вторинному ринку. Водночас присутність кросоверів із традиційними двигунами у топ-10 свідчить про збереження попиту на універсальні сімейні автомобілі, адаптовані до українських дорожніх умов.
Загалом статистика імпорту вживаних авто віком до п’яти років демонструє структурні зміни ринку: електромобілі з нішевого продукту перетворилися на масовий вибір, тоді як дизельні моделі втрачають популярність.