Lamborghini працює над активними маточинами коліс, які дозволять регулювати кути розвалу та сходження в русі - наприклад, в активному повороті або на швидкісній прямій.
Система Active Wheel Carrier забезпечує зміну сходження на кут до 6,6 градусів у будь-якому напрямку, розвал регулюється від 2,5 градусів позитивного до 5,5 градусів негативного нахилу.
Читайте також: У Львові продають саморобну копію Lamborghini Reventon з 300-сильним V8
Змінювати положення колеса можна в обох площинах одночасно. Забезпечується це невеликими електродвигунами, які здатні переміщати колесо з одного крайнього становища до іншого за чверть секунди.
Автовиробник уже тестує нову систему на задніх колесах прототипу на базі Huracan. Інженерам ще потрібно знайти спосіб інтегрувати активні маточини в загальний комплекс асистентів водія, але, за деякими даними, дебютувати Active Wheel Carrier може вже на наступнику моделі Huracan в 2024 році.