У січні 2025 року середня ціна оголошень з найбільших маркеплейсів продажу вживаних авто в Україні продовжила зменшуватися та зупинилась на відмітці $6000.
За минулі 12 місяців на українських інтернет-майданчиках для розміщення оголошень про продаж автотранспорту було розміщено майже 2,7 млн пропозицій вживаних легкових машин, порахували в Інституті досліджень авторинку. До цієї кількості входять лише нові оголошення, без урахування дублів, які можуть траплятися на кількох сайтах.
Найвища активність продавців за минулий рік зафіксована у травні 2024 року, коли було розміщено 248,3 тис. оголошень. Найменша активність зафіксована у грудні минулого року — 177,7 тис. оголошень.
До речі автовиробники підвищують ціни на традиційні авто та знижують на електричні
Кількість новостворених оголошень на головних сайтах автопродажу дещо зросла з 177,7 тис. у грудні до 206,5 тис. у січні (+16,2%). У порівнянні рік до року картина наступна: у січні 2024 р. інтернет-майданчики містили 225,4 тис. пропозицій, тобто зараз пропонують на 8,4% менше.
Зміни у ціновій структурі за рік незначні. Серед головних тенденцій – продовжує зменшуватися кількість бюджетних пропозицій, водночас зростає частка авто ціною понад $20 тис.
Відтепер тарифи на поліси Автоцивілки кожна страхова встановлює самостійно. Наприклад, Страхова компанія ARX – залежно від стажу водія та конкретного автомобіля. Розрахувати Автоцивілку саме для вас можна тут.
Рекламна інформація
Розподіл пропозицій за ціновими групами. Графік ІДА
Після рекордного і різкого стрибка до позначки $6500 торік у листопаді, у січні-2025 середня ціна оголошень продовжила зменшуватися, наразі зупинившись на відмітці $6000.
Середня ціна усіх пропозицій на інтернет-ринку. Графік ІДА
Обчислення зроблені на основі аналізу реального сектора авторинку. Команда ІДА проаналізувала майже 3 мільйони записів агрегатора Automoto.ua про оголошення продажу автомобілів з усіх (близько 100) автосайтів України.