Renault припиняє розробку нових дизельних моторів

27 квітня 2021

Однак існуючі двигуни на важкому пальному французький виробник оновить.

Cкандал “Дизельгейт” кинув тінь на дизельні мотори, показавши світові, наскільки брудним може бути дизель. Правда ж полягає у тому, що дизельний мотор, як правило, має нижчі викиди CO2, ніж бензиновий і приблизно рівний бензиновому за показником викидів NOx. Та переконати в цьому покупців вже не так просто навіть тим дилерам, що не пов’язані з “Дизельгейтом”.

Дивіться також: Електрична експонента Porsche

Багато виробників відмовляються від дизельних моторів і спрямовують гроші на розробку та дослідження альтернативних силових агрегатів, в першу чергу електричних та електрифікованих. Renault, разом з усією групою своїх брендів, приєднався до Lexus, Volvo та багатьох інших компаній, що відмовились від дизелів.

Генеральний директор Renault Лука де Мео підтвердив, що компанія більше не буде вкладати гроші в розробку дизельних двигунів нового покоління. Однак існуючі агрегати dCi будуть адаптовані, відповідно до більш суворих стандартів викидів.

Чи означає це, що дизелів Renault не існуватиме в епоху Євро-7 – ще належить з’ясувати. Однак, зважаючи на те, що гібриди та електромобілі в Європі вже популярніші за дизелі, навряд чи буде дивним відсутність дизельних моделей в лінійці Renault десь із 2025 року.

Renault вже частково відмовився від дизельних моторів, оскільки деякі з моделей компанії більше не доступні з двигуном із запаленням від стиснення. Що й казати, якщо навіть Dacia, бюджетна марка Renault, перейшла на бездизельний ряд для свого останнього покоління автомобілів у Європі.