Електромобіль – це доволі значний споживач електроенергії, а мінімальний час для його зарядки змінним струмом складає понад 6-8 годин. Це навіть за умови планових відключень робить повну зарядку електромобіля неможливою, адже енергію вмикають кожні 4 години.
Під час атаки 23 листопада був період, коли в Україні працювало лише 5% зарядних станцій для електромобілів, інші 95% були недоступні або вимкнуті. Тобто з 1700 станцій одного з найбільших операторів зарядної інфраструктури ECOFACTOR Network 1500 були офлайн. Наразі ситуація краща – енергетики активно відновлюють мережу та зв'язок, зараз вже працює приблизно 1000 станцій.
Також цікаво попит на електромобілі знизився, але не критично
Цікаво, що в цій компанії спостерігають стабільне зростання кількості користувачів зарядних станцій та реєстрацій у додатку ECOFACTOR Network. На кінець листопада кількість користувачів зросла до 51 тисячі, що вже на кілька тисяч більше, ніж офіційно зареєстрованих власників електромобілів в Україні. Річ у тому, що власники екологічно чистих авто реєструються на кількох мережах електростанцій, до того ж додатки є у членів сімей та співробітників, які користуються електрокарами.
Власники електромобілів ставляться до ситуації з розумінням, бо давно звикли до планування своїх поїздок та зарядок. Попри черги, які з'явилися під час енергетичної кризи 24 та 25 листопада, люди допомагали один одному, ділились гарячим чаєм і корисними порадами.
Екологічний транспорт завжди передбачає альтернативні засоби живлення – сонце, вітер, біогаз, вода та перетворення в електроенергію згоряння вугілля, дров, побутових чи сільськогосподарських відходів. Ними можна живити генератори на ДВЗ, або перетворювати на енергію через парові турбіни. Тобто варіантів здобути електрику є багато.